اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان:

انسجام نمایندگان نیازهای گیلان را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان گفت: ایجاد انسجام بین نمایندگان مجلس در گیلان موجب برطرف‌شدن نیازهای آن می‌شود.

انسجام نمایندگان نیازهای گیلان را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان یکی از بهترین‌های خلقت همواره مورد ظلم قرار گرفته بود، اظهار داشت: واقعه کربلا و اسارت پس از آن از بزرگ‌ترین ظلم‌هایی است که در حق ائمه اطهار (ع) روا داشته شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت 33 سال همچنان در برابر دشمنان ایستاده، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به یک حرکت جهانی تبدیل شده است.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، بصیرت به وجود آمده در ملت ایران را زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) دانست و اضافه کرد: حمایت واقعی از ارزش‌های اسلامی جزو دلایل اصلی پیروزی انقلاب بوده است.

وی با تاکید بر اینکه فقر و بیکاری از بزرگ‌ترین مشکلات گیلان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: هنوز نتوانسته‌ایم وضعیت استان را آن گونه که باید انتقال دهیم و به مسئولان و مراجع تصمیم‌گیرنده منتقل کنیم.

علیزاده با تصریح بر اینکه حدود 600 هزار نفر معادل 25 درصد جمعیت گیلان مستمری‌بگیر و زیرپوشش کمیته امداد هستند، افزود: گیلان دارای موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی مناسب بوده و نیازمند حرکت‌های بلند در عرصه‌های جنگل‌داری و کشاورزی است.

وی، نقش‌آفرینی در عرصه‌های سیاسی برای برطرف کردن مشکلات استان را بسیار موثر خواند و تصریح کرد: عدم انسجام تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران از مشکلات مهم گیلان است.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با انتقاد از عدم ارتباط بین نمایندگان مجلس در استان، همکاری آنها را موجب برطرف‌شدن نیازهای استان برشمرد و یادآور شد: نباید اختلاف بین نمایندگان به کار خدمت‌رسانی به مردم خدشه وارد کند.

علیزاده با اشاره به اینکه گیلان نیازمند راهبردهای مناسب استانی است، عنوان کرد: گیلان نباید صرفا زادگاه و آرامگاه باشد بلکه باید محل زندگی تمام گیلانی‌ها باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت احیای داشته‌های گیلان وجود دارد و آستانه تحمل مردم در برابر مشکلات بالاست و این امر نباید موجب سوء‌استفاده از آن شود.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با بیان اینکه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی زمان ویژه‌ای به وجود آمده که مشکلات اساسی کشاورزان برطرف شود، متذکر شد: یک نماینده همواره باید پاسخگوی سئوالات رسانه‌ها باشد تا به وظایف خود در برابر مسائل استانی عمل کند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول