اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای اکثریت اعضای کمیته‎های 22 گانه

نمایندگان کمیته جوانان اهل ‌سنت گلستان انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: با رای اکثریت اعضای کمیته جوانان اهل سنت رئیس و نایب رئیس این کمیته‎ انتخاب شدند.

نمایندگان کمیته جوانان اهل ‌سنت گلستان انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، در راستای تکمیل کمیته‎های 22 گانه شورای مشورتی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل ‎سنت اعضای کمیته جوانان این دفتر تعدادی از جوانان اهل سنت ضمن حضور در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، رئیس و نایب رئیس این کمیته را انتخاب کردند.

اعضای کمیته جوانان با اکثریت آرا آقایان "اسماعیل سبحانی" و "سراج‌الدین طلابی" را به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیته مذکور در مجمع مشورتی کمیته‎های 22گانه فرهنگی فوق برگزیدند.

پیش از برگزاری انتخابات، کارشناس برنامه‌ریزی امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، با اشاره به اهمیت نقش جوانان و تاثیرگذاری آنان در پیشرفت جامعه از دوران جوانی به‌عنوان بهار زندگی نام برد.

رمضان ملاح افزود: جوانان در همه عرصه‌ها حضور فعال و پویایی دارند و رشادت‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس و فتح قله‌های علم و دانش گوشه‌هایی از توانمندی آنان است.

وی با تشریح ضرورت تاسیس سازمان‌های مردم نهاد اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) نیز قبل از بعثت خویش در یکی از این گروه‌های جوان با عنوان "حلف‌الفضول" عضویت داشت و تا پایان عمر مبارک خود به آن افتخار می‌کردند.

ملاح از کمیته جوانان به‌عنوان بازوی فکری و اجرایی کمیته‎های 22 گانه شورای مشورتی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل‎سنت نام برد و خواستار مشارکت حداکثری جوانان اهل سنت در این کمیته‌ها شد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول