اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زیباکنار

همایش پیروان ولایت 1000 مدیر گیلان آغاز شد

خبرگزاری فارس: همایش «پیروان ولایت‌، تلاش‌گران دولت» با حضور یک‌هزار نفر از مدیران گیلان در زیباکنار رشت آغاز شد.

همایش پیروان ولایت 1000 مدیر گیلان آغاز شد

استاندار گیلان صبح امروز در حاشیه آغاز همایش مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس هدف از برگزاری این مراسم و گردهمایی یک‌هزار مدیر گیلان را تبیین سیاستگذاری‌ها و عمل کردن به آنها دانست.

مهدی سعادتی با بیان اینکه برای تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برقراری ارتباط مستقیم با کارگزاران نظام مهم است، تصریح کرد: در این همایش بزرگ عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان جمع‌بندی و توفیق‌های مختلف استان در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه ستاد این همایش از یک ماه گذشته آغاز به کار کرده است، ابراز کرد: ارائه گزارش عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مهم‌ترین اهداف این همایش است.

استاندار گیلان، موضوع‌های استانی، ملی و کشوری را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: برای ایجاد تمرکز در سطوح مختلف دستگاه‌های اجرایی گیلان پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

در همایش پیروان ولایت که لحظاتی قبل در سالن جام جم مجتمع زیباکنار رشت کار خود را آغاز کرد، تمام مدیران استانی و شهرستانی به همراه بخشداران، شهرداران، دهیاران و ... حضور دارند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول