اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان خبر داد

مژگان رسولیان معلم نمونه کشوری آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: امسال در جشنواره تدریس، مژگان رسولیان از آموزشگاه استثنایی مهرجویان به عنوان معلم نمونه کشوری برگزیده شد.

مژگان رسولیان معلم نمونه کشوری آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان

سعید ادیب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با جشنواره تدریس اظهار داشت: امسال در جشنواره تدریس، مژگان رسولیان از آموزشگاه استثنایی مهرجویان استان اصفهان به عنوان معلم نمونه کشوری در روش تدریس انتخاب شد.

وی در ادامه افزود: در این جشنواره، 15 معلم نمونه از استان اصفهان انتخاب شدند که از این 15 معلم، یک نفر از آموزش و پرورش استثنایی به عنوان معلم نمونه کشوری برگزیده شد.

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: این جشنواره به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد و بخشنامه آن در بهمن‌ماه برای نواحی و مدارس ابلاغ شد.

وی در ارتباط با تقدیر از معلمان نمونه بیان داشت: هم‌زمان با روز معلم (12 اردیبهشت‌ماه)، معلمان نمونه کشوری با مقام معظم رهبری دیدار می‏کنند و از طرف اداره‌کل آموزش و پرورش استان و وزارت آموزش و پرورش، از معلمان برگزیده تقدیر می‏شود.

ادیب در ارتباط با تعداد نیروهای آموزشی، آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان اضافه کرد: در حدود یک هزار و 400 نیرو در آموزشگاه‏های استثنایی مشغول به کار هستند.

وی در پایان در مورد برگزاری این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره به صورت کشوری برگزار می‏شود و مژگان رسولیان از بین تمام معلمان استثنایی استان اصفهان موفق به کسب این عنوان شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول