اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

ولایتمداری سرلوحه امور قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: ولایتمداری و تبعیت از فرامین رهبری اساس موفقیت مردم ایران اسلامی است و باید سرلوحه امور قرار گیرد.

ولایتمداری سرلوحه امور قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، عبدالرحمن خلیفه زاده پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان بوکان، اظهار داشت: شهدا بهترین و بزرگ‌ترین الگوی ما در ولایتمداری بودند و باید برای حرکت در مسیر ولایت از آن‌ها الگو بگیریم.

وی با اشاره به ولایتمداری شهدا، تصریح کرد: شهدا به عشق ولایت شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز نیز ملت ایران به تبعیت از شهدا پشتیبان ولایت فقیه هستند.

این مسئول با بیان اینکه شهدا در مسیر ولایت جان دادند، افزود: لازم است تا ما نیز در مسیر ولایت گام برداریم و در مقابل توطئه دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم.

خلیفه‌زاده با بیان اینکه زندگی در راه دین مشکلاتی به همراه دارد، خاطرنشان کرد: بهترین و بالاترین مورد برای امتحان الهی شهدا هستند که با نثار جان خود در راه اسلام نمره قبولی گرفتند.

وی بر مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: شهدا با مقاومت و ایثار توانستند به چنین درجه رفیعی دست یابند.

این مسئول ادامه داد: برای حرکت در مسیر انقلاب باید توطئه تمام دشمنان را شناسایی و خنثی کرد که در این راستا تبعیت از فرامین رهبری نقش کلیدی دارد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول