اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه دهدشت:

شاخص اصلی پاسدار ولایت‌پذیری است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دهدشت شاخص اصلی یک پاسدار را ولایت‌پذیری دانست و گفت: پاسدار باید سرباز واقعی ولی فقیه و تسلیم محض امر ولایت باشد.

شاخص اصلی پاسدار ولایت‌پذیری است

حجت‌الاسلام محمدحسین پیروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: سپاه پاسداران در چنین روزی به فرمان رهبر کبیر انقلاب برای دفاع و حفاظت از آرمانهای انقلاب اسلامی تشکیل شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دهدشت با بیان اینکه هر چیزی برای ادامه حیات نیاز به مراقبت و پاسداری دارد، گفت: انقلاب اسلامی برای ادامه حیات خود نیاز اساسی به پاسبانی دارد که این امر وظیفه ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

پیروز یادآور شد: در 32 سالی که از عمر انقلاب گذشت، همواره و در تمام صحنه های نظامی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور عزیزمان مورد تهدید استکبار بود که در تمام این توطئه‌ها سپاه پاسداران در دفاع از نظام و انقلاب پیش قدم بود.

وی با اشاره به رشادت‌های پاسداران در طول هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: رژیم بعث عراق با پشتیبانی تمام عیار استکبار برای سرکوب انقلاب به کشور حمله کرد و سپاه به عنوان حافظ انقلاب و پرچمدار مبارزه با متجاوزان با نیروی ایمان وارد میدان شد و درسی فراموش نشدنی به استکبار و جیره خواران آنها داد که تا ابد از یادشان نخواهد رفت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دهدشت عنوان کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی با رشادت‌های سپاه، ارتش و نیروهای مردم حتی یک وجب از خاک کشور اسلامی ما به دشمن نرسید.

پیروز در ادامه ابراز داشت: پاسدار باید در همه ابعاد از جمله در بعد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارای تقوای الهی باشد.

وی شاخص اصلی یک پاسدار را ولایت‌پذیری دانست و گفت: پاسدار باید سرباز واقعی ولی‌فقیه و تسلیم محض امر ولایت باشد.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول