اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

24 هزار و 500 متر از شبکه آب شهری بازسازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: در سال جهاد اقتصادی 24 هزار و 500 متر از شبکه آب شهری در این استان اصلاح و بازسازی شد.

24 هزار و 500 متر از شبکه آب شهری بازسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، سیدابراهیم علوی اظهار داشت: با توجه به عمر مفید شبکه آب شهری که 25 سال است و همچنین تعداد اتفاقات رخ داده در مناطق و تعداد تماس‌های مردمی با سامانه متمرکز 122، اقدام به اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 24 هزار و 500 متر از شبکه آب شهری در این استان اصلاح و بازسازی شد افزود: این رقم برابر با پنج درصد شبکه فرسوده موجود در شهرهای خراسان شمالی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی تصریح کرد: اصلاح شبکه فرسوده همانند خانه تکانی است که هیچ پایانی برای آن نیست زیرا گذشت زمان باعث فرسوده شدن بخشی از شبکه می‌شود.

وی همچنین به کاهش هدررفت آب اشاره کرد و گفت: میزان هدررفت آب این شرکت برابر با 22 درصد است که کاهش این رقم با تلاش شبانه‌روزی همکاران و پیمانکاران زحمتکش شرکت با رفع به موقع و سریع اتفاقات و تعویض شیر فلکه‌ها و لوله‌های فرسوده حاصل شده است.

علوی ادامه داد: برای رسیدن به این رقم و کاهش هدررفت آب، تعداد یک هزار و 975 رشته انشعاب آب بازسازی، رفع 13 هزار اتفاقات در شبکه، خطوط انتقال و انشعابات آب حاصل شده است.

وی گفت: با استقرار سامانه اطلاعات مردمی 122، ستاد به محض وقوع یک اتفاق در امورهای تابعه با تماس شهروندان ستاد مرکزی از موضوع اطلاع پیدا کرده و در کوتاه‌ترین زمان اقدام به رفع اتفاق در امورهای تابعه می‌شود و بر این اساس امورهای تابعه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

علوی همچنین به میانگین زمان رفع اتفاق اشاره کرد و گفت: در سال گذشته میانگین زمان رفع اتفاقات انشعابات آب از زمان تماس تا رفع کامل اتفاق کمتر از 50 دقیقه و میانگین رفع اتفاق در شبکه از زمان تماس تا رفع کامل اتفاقات کمتر از دو ساعت بوده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول