اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آبفار قم:

شبکه توزیع آب در روستاها پیمایش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم از اجرای طرح پیمایش روستایی به صورت خانه به خانه برای مشترکین زیر پوشش این شرکت خبر داد.

شبکه توزیع آب در روستاها پیمایش می‌شود

حسن ایزانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اجرای طرحی جدید از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم تاکید کرد: این طرح پیمایش مشترکین آبفار قم نام دارد و مدتی است که اجرای آن آغاز شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش میزان هزینه آب بدون درآمد عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح پیمایش مشترکین زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم به صورت خانه به خانه آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اینکه 10 گروه متشکل از 40 نفر اجرای این طرح را عهده‌دار هستند گفت: اعضای این گروه‌های 4 نفره با مراجعه به منازل مشترکین زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی، اطلاعات دقیق مشترکین را گردآوری می‌کنند.

وی آدرس دقیق، کد پستی، تلفن همراه و ثابت، قطر انشعاب، وضعیت کنتور آب و در نهایت رضایت‌ مشترکین را از جمله نکات مورد توجه در این طرح دانست.

ایزانلو با بیان اینکه تمام اطلاعات گردآوری شده در این طرح در یک سیستم نرم‌افزاری به ثبت می‌رسد گفت: این اطلاعات در برنامه‌های بعدی شرکت و همچنین در برنامه‌ریزی‌ها بسیار مؤثر است.

وی توزیع عادلانه آب شرب را از دیگر مزایای طرح پیمایش عنوان کرد و گفت: لباس متحدالشکل با کارت شناسایی برای کارشناسانی که این طرح را اجرا می‌کنند تهیه شده است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول