اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبیاری استان بوشهر خبر داد

تشکیل کمیته پژوهش در شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبیاری استان بوشهر گفت: کمیته تحقیق و پژوهش در شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر تشکیل شد.

تشکیل کمیته پژوهش در شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری بوشهر

سید مهدی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: تحقیق و پژوهش یکی از اصول و اساس‌های بهبود شرایط کاری در تمامی عرصه‌هاست و این امر مهم در سال 91 یکی از اهداف و برنامه‌های مهم شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهشکی استان بوشهر خاطر نشان کرد: شناخت نیازهای آبیاری مطابق با شرایط موجود و وضعیت آبیاری یکی از نیازهای مهم در فرآیند آبیاری است و با بهره‌گیری از این شیوه در زمینه آبیاری عملکردی مطلوب‌تر را به مردم ارائه خواهیم کرد.

موسوی اذعان داشت: تشکیل کمیته تحقیق و پژوهش در شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر به منظور انجام تحقیقات و بررسی‌های متعدد در شبکه‌های آبیاری سطح استان از اقدامات این شرکت در سال 91 است.

وی در ارتباط با ساختار این کمیته افزود: کمیته تحقیق و پژوهش شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهشکی استان بوشهر متشکل از کارشناس ارشد آبخیزداری، کارشناس عمران، کارشناس کشاورزی، کارشناس شیلات، کارشناس اقتصادی و نیروهای تجربی متعدد است.

این مسئول بیان داشت: هدف اصلی از فعالیت کمیته تحقیق و پژوهش در این شرکت انجام مطالعات لازم در راستای بهبود وضعیت آبیاری و کشاورزی استان بوشهر است که بدون تردید بهبود وضعیت معیشتی کشاورزان استان بوشهر را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر عنوان کرد: در حال حاضر مطالعه و آزمایش در زمینه EC و PH در شبکه‌های آبیاری و زهکشی در دستور این کمیته قرار دارد و به موفقیت‌هایی در این عرصه دست یافته‌ایم.

موسوی گفت: در سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی از همه ظرفیت موجود برای حمایت از نخلداران و باغداران استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول