اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای عنبرآباد:

20 کیلومتر شبکه فرسوده توزیع آب عنبرآباد بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهری عنبرآباد گفت: بازسازی شبکه فرسوده توزیع آب شهر عنبرآباد به طول 20 کیلومتر با اعتبار بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در حال اتمام است.

20 کیلومتر شبکه فرسوده توزیع آب عنبرآباد بازسازی می‌شود

علی مشایخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: سه حلقه چاه جدید در این شهر به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون تومان حفر و تجهیز شده‌اند که دو حلقه از آن‌ها نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته و چاه سوم نیز در حال تجهیز است.

وی افزود: بازسازی شبکه فرسوده توزیع آب شهر عنبرآباد به طول 20 کیلومتر با اعتبار بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در حال اتمام است.

مشایخی تصریح کرد: آبرسانی به مسکن‌های مهر فرهنگیان، 44 واحدی بنیاد مسکن، مسکن محرومان و 300 واحد بافت جدید شهر «شهرک نخل» به طول 10 کیلومتر با اعتبار بیش از یک میلیارد و 190 میلیون ریال صورت گرفته است.

وی ابراز داشت: آبرسانی به شهرک نارنج و اجرای شبکه توزیع آب در آن به طول چهار کیلومتر با اعتبار بیش از 600 میلیون ریال نیز انجام شده است.

مشایخی بیان داشت: پیگیری جدی برای تکمیل و طراحی شبکه جدید عنبرآباد برای حداقل 30 سال آینده با دعوت از مشاور در چند نوبت انجام گرفته است.

وی گفت: همچنین پیگیری جدی برای ساخت مخزن 5 هزار متر مکعبی شهر عنبرآباد و اجرای خط انتقال دوم با تأمین اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در حال انجام است.

مشایخی عنوان کرد: 650 دستگاه کنتور خراب برای جلوگیری از تضییع حقوق مشترکان و هدر رفت آب توسط این اداره تعویض شده است. 

وی اذعان داشت: 250 فقره از انشعاب‌های فرسوده با اعتبار بیش از 50 میلیون ریال بازسازی و مجدد وصل شده‌اند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول