اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی همایش ملی آموزش مدیریت و رهبری:

تنکابن میزبان همایش ملی آموزش مدیریت شد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی همایش ملی آموزش مدیریت و رهبری گفت: نخستین همایش ملی آموزش مدیریت و رهبری، 27 و 28 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن برگزار می‌شود.

تنکابن میزبان همایش ملی آموزش مدیریت شد

محمدهادی عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن بیان داشت: این همایش با حمایت انجمن مدیریت ایران، مرکز تحقیقات مدیریت و اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تنکابن، رامسر، ساری، نور، گرمسار، مرودشت و باشگاه پژوهشگران جوان و شورای پژوهشی زنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن به میزبانی دانشگاه آزاد واحد تنکابن برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش ملی آموزش مدیریت و رهبری گفت: با هماهنگی‌های انجام شده تعدادی از مقالات انتخابی با اولویت چاپ از طریق کمیته انتشارات این همایش به مجلات معتبر و کثیرالانتشار علمی پژوهشی کشور ارسال می‌شود.

وی افزود: در مدت برگزاری دو روزه این همایش بر اساس مجوزهای رسمی که اخذ شده کارگاه‌های آموزشی متنوعی با امتیاز بازآموزی برای استادان، دانشجویان و مدیران سازمان‌های دولتی و خصوصی برگزار و گواهینامه رسمی نیز با اعتبار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شرکت ملی نفت ایران، سازمان استاندارد ملی و تحقیقات صنعتی کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به شرکت‌کنندگان در این کارگاه اعطا می‌شود.

عسگری با تاکید بر اینکه برای تمام شرکت‌کنندگان ثبت‌نام شده فعال در این همایش گواهینامه رسمی اعطا می‌شود، افزود: در این همایش مقالات پذیرفته شده در سه بخش شفاهی، ارائه پوستر و چاپ در بولتن مجموعه مقالات تقسیم‌بندی و برای صاحبان آثار گواهی مربوط نیز صادر می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: شرکت در این همایش از سوی دانشجویان تحصیلات تکمیلی واحد تنکابن امتیاز ویژه پژوهشی محسوب می‌شود.

دبیر اجرایی همایش ملی آموزش مدیریت و رهبری در پایان متذکر شد: تمام علاقمندان برای اطلاع بیشتر از جزئیات این همایش ملی می‌توانند به آدرس www.toniau.cnf.ir/mle91/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول