اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گلپایگان:

با مدیریت صحیح مشکلات کم‌آبی را رفع کردیم

خبرگزاری فارس: فرماندار گلپایگان گفت: با مدیریت صحیح مشکلات کم‌آبی را در شهرستان رفع کردیم و توانستیم کارنامه قابل قبولی در زمینه توزیع آب ارائه دهیم.

با مدیریت صحیح مشکلات کم‌آبی را رفع کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حسین صمدانی در همایش مدیریت بحران در حوادث و بلایای طبیعی که امروز در کتابخانه آیت‌الله محمدی برگزار شده بود، اظهار داشت: در سال گذشته با هماهنگی و همکاری اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان با کمترین تبعات و مشکلات در شهرستان مواجه بوده‌ایم.

وی افزود: خشک‌سالی درد کشور و خاص استان اصفهان است و شهرستان گلپایگان هم درگیر این مشکل هست ولی با مدیریت و برنامه‌ریزی درست توانسته‌ایم این مشکل را در شهرستان گلپایگان برطرف کنیم و کارنامه قابل قبولی در زمینه توزیع آب ارائه دهیم.

فرماندار گلپایگان همکاری ادارات و نهادهایی که در ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان فعالیت داشتند را مثبت ارزیابی کرد و گفت: هلال‌احمر، شبکه بهداشت و درمان، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداران سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر، نیروی انتظامی، راه و سایر ادارات در ایام نوروز فعالیت‌های خوب و مؤثری انجام دادند و توانستند رضایت مسافران نوروزی را جلب کنند.

وی تصریح کرد: در نوروز امسال به جز چند مورد تصادف جاده‌ای حادثه خاصی در شهرستان رخ نداد.

صمدانی در زمینه کتاب طرح جامع مدیریت بحران شهرستان گلپایگان بیان کرد: اطلاعات این طرح در ستاد مدیریت بحران شهرستان جمع‌آوری و گردآوری شده است و اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده‌ای در آن قرار دارد.

وی تأکید کرد: اطلاعات طرح جامع مدیریت بحران شهرستان گلپایگان توسط سیستم (جی.ای.اس و جی.پی.اس) بر روی نقشه شهرستان جانمایی شده و  نقاط عبوری خطوط آب، برق، گاز، تأسیسات شهری و مخابرات، خطوط و پست‌های فشارقوی برق در شهرستان مشخص شده است تا در مواقع بحرانی و ضروری به سهولت بتوانیم به این نقاط دسترسی داشته باشیم.

فرماندار گلپایگان اظهار داشت: این طرح نیاز به جمع‌بندی و گردآوری بیش‌تری دارد و تغییرات احتمالی در مکان‌های جدید هم تعبیه شده و امید است با جمع‌آوری این اطلاعات جامع و نکات کلیدی در مواقع بحرانی به بهترین وجه از آن بهره‌برداری کنیم.

به گزارش فارس، در پایان جلسه از مسئولان و مدیران ادارات و نهادهایی که در گردآوری طرح جامع مدیریت بحران همکاری داشته‌اند با لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول