اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

اصلاح ساختار تشکیلاتی توسط مدیریت آموزش و پژوهش

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: اصلاح ساختار تشکیلاتی باید به عنوان قدم اول توسط مدیریت جدید آموزش و پژوهش اجرایی شود.

اصلاح ساختار تشکیلاتی توسط مدیریت آموزش و پژوهش

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد طالبی پیش از ظهر امروز در جلسه معارفه مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی اظهار داشت: آموزش و پژوهش مقوله‌ای وسیع، همه‌گیر و موثر است از این رو باید حضور فعال و سازنده آموزش و پژوهش، در تمام بخش‌های مختلف اداری محسوس باشد.

وی افزود: اصلاح ساختار تشکیلاتی، تشکیل کمیته‌ها و قسمت‌های مختلف برای تحقق اهداف مورد نظر از جمله مسائلی است که به عنوان قدم اول باید توسط مدیرکل جدید اجرایی شود.

طالبی مقوله آموزش و پژوهش را مهم و موثر خواند و تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع، آموزش و پژوهش حرف اول را در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان می‌زند از این رو شناخت مسائل مختلف مربوط به آموزش و پژوهش و احاطه کامل بر موضوع برای دست‌اندرکاران این بخش جزو مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول ضرورت پیشرفت آموزش و پژوهش در استان را دغدغه قرار دادن این موضوع توسط مسئولان دانست و گفت: استان آذربایجان غربی در موضوع آموزش و پژوهش بین استان‌های کشور در سال‌های گذشته حائز مقام اول بود که این موضوع نشان از مورد اهمیت قرار گرفتن آن از طرف مسئولان مربوطه دارد.

وی با بیان اینکه پژوهش مقدم بر آموزش است، اضافه کرد: هدف آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی تنها قشر دانشجو نیست بلکه تمام اعضای جامعه جزو جامعه هدف آموزش و پژوهش قرار می‌گیرند.

طالبی ادامه داد: عرصه خدمتگزاری در این بخش فرصتی ایده‌آل برای یک فرد مسئولیت‌پذیر است از این رو باید بیشترین تاثیر‌گذاری در خدمتگزاری‌ها را در این بخش مشاهده کرد.

این مسئول با اشاره به سوابق درخشان مدیریت جدید در قسمت‌های مختلف از جمله مدیریت سازمان جوانان استان و خانه جوان ارومیه گفت: امیدواریم با ورود مدیر جدید در این بخش، شاهد توسعه همه‌جانبه و بیش از پیش در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی در استان باشیم.

طاهر بخشایی مدیرکل جدید آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری و حمایت همکاران با ارتقای سطح آموزشی و پژوهشی، مقام استان در بخش آموزش و پژوهش در کشور دوباره به رتبه اول ارتقا یابد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول