اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر گلپایگان:

کتاب جامع مدیریت بحران تدوین شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر گلپایگان گفت: کتاب جامع مدیریت بحران توسط جمعیت هلال‌احمر گلپایگان تدوین شد.

کتاب جامع مدیریت بحران تدوین شد

حمیدرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار داشت: طرح تفضیلی مدیریت بحران شهرستان گلپایگان توسط جمعیت هلال‌احمر گلپایگان تدوین شده است.

وی افزود: در این کتاب اطلاعاتی در رابطه با نقاط حادثه‌خیز و کانون‌های مناسب اسکان اضطراری در هنگام وقوع حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی گنجانده شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر گلپایگان تصریح کرد: در طرح جامع مدیریت بحران مشخصات مراکز بهداشتی، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، مراکز اورژانس، مراکز طبخ غذا، نانوایی‌ها و مراکزی که در زمان حادثه ستاد مدیریت بحران به آن نیاز دارد، مشخص شده است.

وی با بیان اینکه اطلاعات طرح جامع مدیریت بحران شهرستان گلپایگان توسط سیستم (جی.ای.اس و جی.پی.اس) بر روی نقشه شهرستان جانمایی شده است، گفت: نقاط عبوری خطوط آب، برق، گاز، تأسیسات شهری و مخابرات، خطوط و پست‌های فشارقوی برق در شهرستان مشخص شده است تا در مواقع بحرانی و ضروری به سهولت بتوانیم به این نقاط دسترسی داشته باشیم.

کریمیان تصریح کرد: این کتاب به صورت نرم‌افزار دستیار مدیر امداد توسط جمعیت هلال‌احمر گلپایگان و با همکاری فرمانداری و ستاد مدیریت بحران گردآوری و تدوین شده است.

وی بیان کرد: طرح جامع مدیریت بحران به ما کمک می‌کند تا نقاط ضعف موجود در شهرستان را شناسایی کرده و برای رفع معایب بکوشیم و سعی در ارتقای نقاط قوت داشته باشیم.

وی یادآوری کرد: این کتاب جامع برای نخستین بار در استان اصفهان گردآوری و تهیه شده است و انتظار داریم در مواقع بروز حوادث و بحران‌ها به درستی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش فارس، امروز از کتاب طرح جامع مدیریت بحران گلپایگان توسط مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان، امام جمعه، فرماندار، معاون سازمان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان رونمایی شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول