اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار:

فعالان عرصه فکر و اندیشه رودبار تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: نمانیده ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار از برگزاری همایش تجلیل از فعالان عرصه فکر و اندیشه همزمان با فرا رسیدن هفته عقیدتی‌سیاسی در این شهرستان خبر داد.

فعالان عرصه فکر و اندیشه رودبار تجلیل می‌شوند

حجت‌الاسلام احمد ربانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به مبنای نامگذاری هفته عقیدتی‌سیاسی در سپاه، اظهار کرد: مبنای نامگذاری هفته عقیدتی به شهادت شهید مطهری برمی‌گردد که به تعبیر کلام رهبر کبیر انقلاب شهید مطهری معمار فکر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه آثار شهید مطهری در زمینه فکر، اعتقاد و اندیشه سازنده است، گفت: شکل‌گیری سپاه پاسداران نیز بر مبنای اعتقادی، فکری و فرهنگی است بنابراین دارا بودن این مولفه‌ها سبب شده تا ایام شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی‌سیاسی در سپاه نامگذاری شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار، سوق دادن و نزدیکی افکار بسیجیان نسبت به افکار اندیشه‌های ناب اسلامی شهید مطهری را از اهداف نامگذاری هفته عقیدتی‌سیاسی عنوان کرد.

وی ابراز کرد: هفته عقیدتی‌سیاسی از 9 اردیبهشت آغاز و تا 15 اردیبهشت ادامه می‌یابد و نخستین برنامه این هفته دیدار اعضای ستاد عقیدتی سپاه رودبار با امام جمعه رودبار است.

ربانی‌نژاد، با بیان اینکه ولایت محوری در سپاه یک اصل است، یادآور شد: به طور یقین رهنمودهای امام جمعه رودبار در هر چه پربارتر شدن برنامه‌ها تاثیرگذار است.

وی، از برگزاری همایش تجلیل از مربیان، هادیان و فعالان عرصه فکر و اندیشه در رودبار خبر داد و خاطرنشان کرد: در این همایش از پاسداران، بسیجیان، مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی، خبرنگاران، فعالان اهل قلم بسیجی، مربیان آموزش نظامی و طرح صالحین بسیج و معلمان فعال در بسیج که در سال گذشته بیشترین همکاری را با سپاه پاسداران داشته‌اند تجلیل می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت‌های اعتقادی ماهیت اصلی سپاه است، تصریح کرد: ارتقای برنامه‌های اخلاق اسلامی در جامعه، بصیرت‌افزایی نسبت به حوادث و جریانات سیاسی از اهداف و برنامه‌های سپاه پاسداران است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول