اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله سبحانی:

مسائل عقیدتی و معنوی به نیروهای انقلابی تزریق شود

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم گفت: در نظام مکتبی شرایط بسیاری حکمفرماست، از این رو همواره باید مسایل عقیدتی و معنوی به نیروهای انقلابی تزریق شود.

مسائل عقیدتی و معنوی به نیروهای انقلابی تزریق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله جعفر سبحانی ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) و اعضای ستاد یادواره شهید مطهری اظهار داشت: بر اساس آیات قرآن کریم دو گروه بر روی زمین حکومت می‌کنند که گروهی به دنبال هوا و هوس نفسانی و گروهی دیگر به دنبال حاکمیت معنویت و ارزش‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب و برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب شد تا ظالمان و ستمگران از میان رفته و صالحان روی کار بیایند و زمینه‌ها برای آنکه تقوا و اخلاق در سراسر جهان گسترش یابد، فراهم شود و این حکومتی است که همواره خواسته مردم کشورمان بوده و خواهد بود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه حکومت صالحان به دنبال برپا داشتن نماز و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند، تصریح کرد: بخشی از این تکلیف الهی بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، از این رو فرماندهان و نیروهای سپاه باید همواره از هر حیث خود را برای انجام این وظیفه خطیر و حساس آماده سازند.

وی با اشاره به آموزش‌های عقیدتی در سپاه پاسداران، این اقدام را در راستای فراگیری آموزه‌های دینی و احکام الهی از سوی نیروهای این نهاد انقلابی بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: نظام اسلامی بر خلاف حکومت‌های غربی که نظام‌های مادی هستند، نظام مکتبی است، از این رو همه ارکان و شئون آن باید مکتبی باشد.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه نیروهای انقلابی به ویژه نیروهای سپاه پاسداران باید بر اصول و فروع کاملا مسلط باشند و تکلیف خود را بدانند، اظهار داشت: در نظام مکتبی شرایط بسیاری حکمفرماست، از این رو همواره باید مسایل عقیدتی و معنوی به نیروهای انقلابی تزریق شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم نهاد انقلابی سپاه پاسداران که تا کنون از هر حیث سالم مانده است، همواره سالم و مطهر باقی بماند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره پابرجا و عزت‌مند در مسیر خود گام بردارد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول