اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بانک توسعه صادرات خراسان شمالی خبر داد

اعطای تسهیلات 39 میلیاردی به فعالان صادرات

خبرگزاری فارس: مدیر بانک توسعه صادرات خراسان شمالی گفت: 39 میلیارد ریال تسهیلات به فعالان صادرات این استان در سال گذشته اعطا شده است.

اعطای تسهیلات 39 میلیاردی به فعالان صادرات

 بابک بانژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: تسهیلات پرداختی در سال گذشته در بانک توسعه صادرات خراسان شمالی نسبت به سال قبل خود یک‌هزار و 900 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به فعالیت بانک توسعه صادرات خراسان شمالی در بخش حواله‌جات ارزی در همین مدت افزود: تعداد حواله‌جات ارزی صادر شده در سال گذشته توسط این بانک 135 فقره به ارزش بیش از 9 میلیون و 900 هزار دلار بوده که نسبت به سال قبل خود 400 درصد رشد داشته است.

بانژاد همچنین حواله‌جات وارده ارزی از سوی سایر بانک‌ها به این بانک را بیش از 5 میلیون و 500 هزار دلار عنوان کرد و گفت:‌ این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل خود، صد درصد رشد داشته است.

مدیر بانک توسعه صادرات خراسان شمالی اظهار داشت: طی سال گذشته بیش از پنج برابر میزان منابع بانک در استان نیز، مصارف داشته است.

وی گفت: برای افزایش توان پرداخت تسهیلات از سوی بانک توسعه صادرات خراسان شمالی به فعالان این بخش می‌طلبد تا منابع این بانک از سوی صادرکنندگان تقویت و وجوه ارزی و ریالی حاصل از صادرات نزد این بانک متمرکز شود.

بانک توسعه صادرات خراسان شمالی از مهر ماه سال 89 در این استان فعال شده است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول