اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه نخستین نشست مدیران ارشد رسانه‌های کشور با شهردار مشهد

مشهد کانون رسانه‌ای و تبادل هم‌اندیشی از نگاه فعالان رسانه‌ای

خبرگزاری فارس: برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای ملی و بین‌المللی با شهردار مشهد فرصت مغتنمی بود تا بتوان نظرات اصحاب رسانه‌های سراسر کشور را در ارتباط با شهر مشهد دید و شنید.

مشهد کانون رسانه‌ای و تبادل هم‌اندیشی از نگاه فعالان رسانه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در نشست صمیمانه اصحاب رسانه با شهردار مشهد برخی از این فعالان نظرات خود را در زمینه مدیریت شهری مانند مشهد و ملزومات رسانه‌های آن بیان کردند که به اختصار به برخی از این نظرات اشاره می‌کنیم.

برای فرهنگ مشهد باید کار بیش‌تری صورت پذیرد

مشاور و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: برای فرهنگ مردم مشهد باید کار بیش‌تری صورت گیرد.

محمدرضا اکرامی‌فر در جلسه پرسش و پاسخ فعالان رسانه‌ای ملی و بین‌المللی با شهردار مشهد که در محل تالار کوهسنگی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر تمامی امکانات مهم شهر مشهد در بخش نخست این شهر قرار گرفته که همین موضوع سبب ایجاد ترافیک سنگین در منطقه فوق شده است.

وی با تأکید بر اینکه زمانی گره ترافیکی مشهد باز می‌شود که این مشکل نیز مرتفع شود، افزود: مسئولان شهرداری مشهد در کنار توجه به گردشگری تاریخی و مذهبی، گردشگری طبیعت را نیز مورد توجه خود قرار دهند.

رسانه‌ها از سیاه‌نمایی خودداری کنند

سردبیر خبرگزاری فارس نیز در این جلسه تأکید کرد: باید رسانه‌ها از سیاه‌نمایی‌های بی‌مورد جلوگیری کرده تا کارهای خوب مجموعه‌های خدمات‌رسان بیش‌تر به چشم آید.

درویش‌توانگر با اشاره به بازدید اصحاب رسانه از برخی اقدامات انجام شده در شهر مشهد اظهار داشت: فضاسازی‌های جذاب در این شهر مانند چرخ خیاطی و بادبادک، انسان را به دوران کودکی خود می‌برد.

وی با درخواست از مسئولان شهری مشهد برای افزایش امکانات برای زائران به ویژه در خیابان‌‌های منتهی به حرم مطهر رضوی گفت: فضای کار و تولید در شهر مشهد به خوبی با پیام سال مقام معظم رهبری مطابقت داشت.

مراسم های حرم مطهر رضوی باید مناسب‌تر به جهان مخابره شود

مسئول شبکه پرس‌تی‌وی تهران نیز در ادامه این جلسه گفت: مراسم‌های حرم مطهر رضوی باید مناسب‌تر به جهان مخابره شود.

حمیدرضا بابایی تأکید کرد: در حال حاضر در زمان میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) توسط مسیحیان پوشش مناسبی از کلیساها می‌شود.

وی با اشاره به حضور بیش از 6 میلیون نفر در لحظه سال تحویل در حرم مطهر حضرت رضا(ع) ادامه داد: به همین منظور باید مراسم این‌چنینی که با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود پوشش مناسب‌تری را در جهان داشته باشد.

کار فرهنگی در مشهد باید بیش‌تر شود

مدیرگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: برای وقوع اتفاقات خوب و مناسب در شهر مشهد باید کار فرهنگی در این شهر معنوی بیشتر شود.

حجت ستایش‌نیا به سفر چندین سال قبل خود به شهر مشهد اشاره کرد و افزود: در آن زمان کار چندانی در شهر مشهد برای زائر و زیارت انجام نشده بود اما در حال حاضر اتفاقات خوبی در سطح این شهر به وقوع پیوسته است.

فرصت‌سوزی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مشهد است

سردبیر سایت خبری خبر آن‌لاین نیز در این زمینه تصریح کرد: در حال حاضر فرصت‌سوزی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مشهد است.

محسن فرجادی با تقدیر از شهرداری مشهد برای برگزاری چنین نشستی با حضور اصحاب رسانه افزود: باید شهرداری این شهر به جهانگردی اسلامی که موضوعی فراتر از گردشگری مذهبی است، توجه بیش‌تری داشته باشد.

شهرداری مشهد تجربیاتش را در اختیار سایر کشورهای منطقه قرار دهد

مدیر شبکه المنار لبنان که یکی از مهمانان خارجی دعوت شده به این جلسه بود نیز گفت: شهرداری مشهد تجربیاتش را در اختیار سایر کشورهای منطقه قرار دهد.

نبیل حموده اظهار داشت: شهر مشهد شهر بزرگی است که با توجه به بیداری شکل گرفته در برخی از کشورهای اسلامی باید روابط تنگاتنگی با این کشورها داشته باشد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول