اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

واگذاری 3 شهرک صنعتی استان قم به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی شکوهیه، محمودآباد و سلفچگان به بخش خصوصی در شش ماهه نخست سال خبر داد.

واگذاری 3 شهرک صنعتی استان قم به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی در نخستین جلسه کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: با این نامگذاری رهبر انقلاب سال جدید نیز ادامه سال جهاد اقتصادی است.

وی افزود: با درایت و آینده‌نگری رهبر انقلاب و بر اساس صلاحدید ایشان بحث تولید و توجه به صنعت و اقتصاد امسال نیز مورد توجه قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم به عملکرد این شرکت در سال 90 اشاره و خاطر نشان کرد: استان قم با بهره‌برداری از نخستین شهرک چاپ و نشر کشور و تلاش برای بهره‌برداری شهرک صنعتی قنوات به عنوان دو شهرک صنعتی در کشور گام‌های بلندی را در راستای سیاست‌های کلی وزارت صنعت، معدن و تجارت برداشته است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه‌های مختلفی به‌دنبال کسب و انتقال تجربیات شرکت شهرک‌های قم در بخش همکاری با صنوف و شهرک‌های ساخته شده در این راستا هستند گفت: شرکت شهرک‌های قم در راستای زمینه‌سازی تعامل با صنوف مختلف خوشبختانه موفق عمل کرده است و می‌توان از این تجربیات در آینده‌ای نزدیک که اداره صنوف تولیدی به شرکت شهرک‌های صنعتی منتقل می‌شود، استفاده کرد.

فرشچی همچنین اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی را مدنظر قرار داد و تاکید کرد: تا مهر ماه سال جاری شهرک‌های صنعتی فعال در استان از جمله شکوهیه، محمودآباد و سلفچگان به شرکت‌های خدماتی که توسط خود واحدهای صنعتی تشکیل می‌شوند واگذار خواهد شد.

وی تسریع در تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های در حال احداث استان را خواستار شد و بیان داشت: امیدواریم با روند رو به جلو مدیران، کارشناسان و پیمانکاران بتوانیم در نیمه نخست سال جاری شهرک صنعتی قنوات را راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول