اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان خبر داد

احداث 85 هکتار فضای سبز در شهرک‌های صنعتی گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: تاکنون 85 هکتار فضای سبز و بوستان صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان ایجاد شده و در حال نگهداری است.

احداث 85 هکتار فضای سبز در شهرک‌های صنعتی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان، نیما بیرودیان اظهار داشت: تا پایان سال 1389 حدود 75 هکتار فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان وجود داشت که در سال گذشته 15 هکتار به این میزان اضافه شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط واحد فضای سبز این شرکت در سال گذشته افزود: 9 هزار و 200 اصله نهال از  انواع گونه‌های پهن برگ، سوزنی برگ و مثمر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گلستان غرس شده است.

بیرودیان اضافه کرد: طی این مدت همچنین بیش از 46 هزار اصله انواع درختچه‌های زینتی و دائمی نظیر انواع یاس، شمشاد، ترون، روزماری و انواع گل‌های رز کاشت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان یادآور شد: این شرکت در زمینه زیباسازی مبادی ورودی شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام به نصب تابلوهای راهنمای ورودی شهرک و نواحی در جاده‌های اصلی استان، احداث سردرب و تابلو راهنمای واحدهای صنعتی کرده و تداوم این فعالیت‌ها، مورد توجه جدی در سال جاری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: رنگ‌آمیزی جداول، هرس فرم درختان ورودی شهرک و نواحی صنعتی، تابلوی راهنمای واحدهای صنعتی در مبادی خیابان‌های اصلی شهرک، نصب ظروف جمع‌آوری پسماند و پاکسازی معابر و پیاده‌روهای شهرک‌ها و نواحی صنعتی بخش دیگری از اقدامات واحد فضای سبز و زیباسازی این شرکت در سال گذشته بوده است.

بیرودیان اذعان داشت: این شرکت با توجه به تعامل با واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، آمادگی پذیرش پیشنهاد سازنده واحدهای صنعتی تحت پوشش به منظور تلطیف محیط صنعتی را دارد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول