اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر:

اعمال فشارهای دشمن به توانمندی‌های دفاعی ما افزوده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر گفت: اعمال فشارها از سوی دشمن نه تنها تاثیری در عزم ملت ایران نداشته بلکه ظرفیت مقاومت ملی ما را نیز افزایش داده است.

اعمال فشارهای دشمن به توانمندی‌های دفاعی ما افزوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، اکبر شالچی‌زاده عصر امروز در جمع بسیجیان اظهار کرد: استفاده از تهدید و تحریم به عنوان حربه‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام، هر بار سنگین‌تر از گذشته با شکست روبه رو شده است.

وی گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا به خوبی می‌دانند که الگوی حرکت‌های آزادیخواهانه در جهان، انقلاب اسلامی است و بر همین اساس تلاش دارند تا این الگو را تجربه‌ای شکست خورده جلوه دهند در حالیکه در مقابل عظمت ملت ایران در تمام عرصه‌ها درمانده‏اند.

شالچی‌زاده تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به واقع تحول عظیمی در حوزه‌های مختلف در سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای رقم زد که تداوم مقتدرانه با وجود توطئه‌ها و تهدیدات قدرت‌های استکباری همچنین اثرگذاری بر نظام تک قطبی جهان از مؤلفه‌های برجسته در فرآیند شکل‌گیری انقلاب اسلامی تا به امروز است که به عنوان چالشی جدی، دشمنان نظام را خشمگین کرده است.

وی گفت: استقلال سیاسی و ایستادگی در برابر سیاست‌های غرب عمده‌ترین دلایل دشمنی غرب به خصوص آمریکا با ایران است به گونه‌ای که غربی‌ها برای تسلیم کشورمان در مقابل سیاست‌ها و برنامه‌های مورد نظر خود از اهرم‌های فشار برای مهار ایران و وادار کردن آن به قبول خواست خود بهره برده و می‌برند که خوشبختانه تاکنون با شکست مواجه شده‌اند.

شالچی‌زاده با بیان اینکه اعمال فشارها و تحریم‌ها در عرصه‌های گوناگون تاثیری در عزم و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی ندارد، تاکید کرد: این امر ظرفیت مقاومت ملی ایران اسلامی را افزایش داده و روز به روز بر آمادگی و توانمندی‌های دفاعی ما اضافه کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر در ادامه با اشاره به جایگاه حضرت فاطمه(س) در جهان امروز تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و بیان دیدگاه‌های روشنگرانه بنیانگذار‌ انقلاب اسلامی درباره شخصیت و هویت اصیل زن موقعیت‌های ممتاز و بی‌نظیری برای حضور زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه فرهنگی فراهم آمد.

وی گفت: اگرچه بیان این فعالیت‌ها با عدد و رقم کاری سخت است و ارائه تصویر روشن از واقعیات به آسانی میسر نیست ولی آنچه مسلم بوده این است که رشد چشمگیر فعالیت‌های فرهنگی زنان ایرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌نظیر بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر تصریح کرد: حضرت زهرا(س) با شجاعت بی‌نظیر خود در برابر تمام هجمه‌ها به دنیا نشان داد که یک فرد مسلمان در هر موقعیتی باید پشتیبان ولایت بوده و در این راه ترسی از دشمن نداشته باشد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول