اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان مرکزی

گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی از سیاست‌های اصلی امسال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان مرکزی گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی را از سیاست‌های اصلی این اداره در سال جاری عنوان کرد.

گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی از سیاست‌های اصلی امسال است

عباسعلی عرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اداره کل زندان‌ها در راستای کاهش جمعیت زندانیان زندان‌‌ها گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی از جمله سوادآموزی و قرآن‌آموزی را در دستور کار قرار داده است که این مهم امسال با جدیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: به منظور کاهش جمعیت زندانیان ارائه آموزش‌‌های فنی و حرفه‌ای به زندانیانی که بیش از شش ماه در زندان‌ها ماندگاری دارند، از اقدامات مهم این اداره است تا زندانیان با فراگیری این آموزش‌ها بعد از آزادی از زندان مشغول کار شوند.

مدیرکل زندان‌های استان مرکزی با بیان اینکه بیش از 20 آموزش فنی و حرفه‌ای به زندانیان استان ارائه می‌شود خاطر نشان ساخت: فراگیری آموزش‌ در زمینه‌های کشاورزی، تولید نهال، برق، تعمیر موتور، تعمیر موتور خودرو، تعمیر تلفن همراه، لوله‌کشی، آرایشگری، قالی‌‌بافی، صنایع دستی و ... از فنونی است که به زندانیان آموزش داده می‌شود.

عرب گفت: طی سال گذشته بیش از 2 هزار نفر از زندانیان زندان‌های استان این آموزش‌ها را فرا گرفتند.

وی حضور اجباری در زندان را فرصتی مناسب برای فراگیری فنون مختلف، احکام و اصول شرع مقدس اسلام و یادگیری و حفظ قرآن کریم دانست که زندانیان باید از این فرصت نهایت استفاده را به عمل آورند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول