اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی صورت گرفت

تجلیل از نارنجی‌پوش یابنده 10 میلیارد ریالی

خبرگزاری فارس: رفتگر امانت‌دار و نارنجی‌پوش بجنوردی که در هفته جاری کیف حاوی 10 میلیارد ریال طلا و اسناد را در یکی از معابر شهر یافته و تحویل صاحب کیف داده بود، صبح امروز در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تجلیل شد.

تجلیل از نارنجی‌پوش یابنده 10 میلیارد ریالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد در این آیین که پیش از ظهر امروز برگزار شد، رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اظهار داشت: حرکت این فرد جای تشکر دارد و این بسته‌ای که ایشان یافته و به صاحبش برگرداند، در حقیقت رضای خداوند متعال را در پی دارد.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز گفت:‌ خوشبختانه این بسته، این کارگر زحمت‌کش شهرداری را گول نزده و باعث نشد تا ارزش‌های انسانی را فراموش کند.

وی افزود: من به عنوان یک طلبه از ایشان به خاطر این حرکت خداپسندانه تشکر می‌کنم که پا روی هواهای خود گذاشته و باعث شد تا این بسته به صاحبش بازگردانده شود.

امام جمعه بجنورد برای این کارگر زحمت‌کش شهرداری که مزد واقعی خود را از خداوند دریافت خواهد کرد، آرزوی توفیق نمود.

استاندار خراسان شمالی هم در این مراسم اظهار داشت:‌ کاری که این کارگر شهرداری انجام داد، کار با ارزشی بوده که موجبات تحسین سایر شهروندان را نیز به خاطر این حرکت فراهم کرده است.

ابوطالب شفقت گفت: ‌این کارگر شهرداری اسنادی را که ارزش آن یک‌میلیارد تومان بود یافته و با صداقت و امانت داری آن را تحویل شهرداری می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه تقدیر از این کارگر شهرداری در شورای فرهنگ عمومی بهترین مکانی بوده که از سوی شورای فرهنگ عمومی استان برنامه ریزی شد، از سازمان همیاری شهرداری‌ها نیز خواست تا برای معرفی این رفتگر به عنوان کارگر نمونه ملی به سازمان همیاری شهرداری‌های کشور پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

شفقت تصریح کرد: الحمدالله در حوزه شهرداری‌های استان نیروهای صدیقی داشته که تلاش آن‌ها در شهر بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش فارس در این مراسم یک سری از کتاب شامل، قرآن، کلیات مفاتیح‌الجنان، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به همراه هدیه نقدی به احمد ربانی رفتگر امانت‌دار شهرداری بجنورد اهدا شد.

گفتنی است روز گذشته رفتگر امانت‌دار شهرداری بجنورد شهر به خاطر بازگرداندن اسناد 10 میلیارد ریالی یکی از شهروندان، از سوی شهرداری 2 میلیون ریال و یک هفته مرخصی تشویق شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول