اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی خبر داد

پرداخت 189 میلیارد ریال مستمری به مددجویان خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی از پرداخت بیش از 189 میلیارد و 907 میلیون ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت این نهاد طی سال گذشته خبر داد.

پرداخت 189 میلیارد ریال مستمری به مددجویان خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی،‌ محمد اکبری اظهار داشت:‌ در راستای بهبود وضعیت معیشت خانوارها و به منظور جبران بخشی از کاستی‌ها و آلام زندگی محرومان و نیازمندان تحت حمایت طی سال گذشته به 31 هزار و 410 خانوار تحت حمایت مستمری پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد 67 هزار و 49 مددجو تحت حمایت این نهاد هستند که از این تعداد 33 هزار 191 نفر در غالب طرح شهید رجایی (سالمندان ساکن در روستاها) و تعداد 33 هزار و 858 نفر در غالب مددجویان عادی از این نهاد خدمات دریافت می‌کنند.

*کمک 101 میلیون ریالی کارمندان به کمیته امداد خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: طی سال گذشته کارکنان این نهاد و سایر دستگاه‌های اجرایی استان در قالب طرح برکت بالغ بر 101 میلیون ریال به محرومان و نیازمندان کمک کردند.

اکبری افزود: این طرح شامل کسر مبلغ مشخصی از حقوق کارکنان و واریز به حساب امداد به صورت ماهانه است که این مبلغ به صورت داوطلبانه و با نظر شخص کارمند تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که از سوی این نهاد با سازمان مربوطه انجام می‌گیرد در مجموع مبالغ کارکنان آن دستگاه پس از کسر از فیش حقوقی آنان به حساب امداد واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی به دیگر طرح‌های این نهاد از قبیل اکرام ایتام، اطعام محرومان، زکات، مفتاح‌الجنه، احسان زائر، نذورات و قربانی و کمک به مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: این نهاد آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های افراد، سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف به منظور استفاده بهینه و مناسب از آن در راستای فقرزدایی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه اعلام می‌کند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول