اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نسبت به اعلام نتیجه سایپا شمال و مس رفسنجان عنوان شد

علوی: لازم شود به فیفا شکایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری گفت: برای احراز حق باشگاه و بازیکنان باشگاه فوتبال صنعت ساری به فیفا شکایت می‌کنیم.

علوی: لازم شود به فیفا شکایت می‌کنیم

سیدمحمدتقی علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: ما نسبت به نتیجه بازی دو تیم سایپا شمال و مس رفسنجان کرمان اعتراض داریم و به همین جهت از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌خواهیم که به اعتراض باشگاه صنعت ساری رسیدگی کند.

وی متذکر شد: در صورت بررسی نکردن فدراسیون به اعتراض مسئولان باشگاه صنعت ساری، اگر لازم شد به مرجع بالاتر فدراسیون جهانی فوتبال فیفا شکایت خواهیم کرد.

علوی گفت: با توجه به نتایج بدست آمده در هفته آخر بین برخی تیم‌ها همه می‌دانند که نتایج این مسابقات از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

وی بیان داشت: هفته آخر و پایانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برخی باشگاه‌ها همچون سایپا شمال و مس رفسنجان کرمان فوتبال ناجوانمردانه و ناپاکی را برگزار کردند.

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری گفت: سایپا شمال از مدعیان لیگ برتر بود، چطور شد که در آخرین دیدار خود در یک بازی ضعیف شکست سنگینی را مقابل تیم ته جدولی و رقیب ما متحمل شد.

علوی درباره شکایت باشگاه صنعت ساری به فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مسئولان باشگاه صنعت ساری از سه جهت خواستار بررسی شکایت خود شدند.

وی تصریح کرد: صدور رای عادلانه درباره بازی انجام نشده سایپا شمال و صنعت ساری که سه بر صفر به نفع سایپا شمال اعلام شد. بازبینی دوباره بازی هفته 26 لیگ آزادگان بین دو تیم سایپا شمال و مس رفسنجان کرمان که به طور حتم این دو تیم با هم تبانی کردند و همچنین با توجه به گزارش یکی از داوران احتمال سه کارته بودن یکی از بازیکنان مس رفسنجان کرمان در بازی مقابل سایپا شمال در بازی هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال کشور از مسایلی است که باید بررسی شود.

علوی گفت: مدیریت باشگاه فقط حق خود را می‌خواهد و تنها تقاضا و خواهش ما از مسئولان فدراسیون و کمیته انضباطی این است به خاطر ورزش دوستان ساروی حق تیم شهرشان به درستی ادا شود.

مدیرعامل صنعت ساری در پایان خاطرنشان کرد: همچنان منتظر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم و به اعتراض و شکایت خود پیگیری خواهیم کرد تا حق فوتبال دوستان ساروی از سوی برخی بازیکنان و مدیرانی که فوتبال ناجوانمردانه در زمین مسابقه ارائه می‌دهند، گرفته شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول