اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان هیئت فوتبال

دستاوردهای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در سال 90 تشریح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان هیئت فوتبال و امور ورزش و جوانان، دستاوردهای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در سال 90 تشریح شد.

دستاوردهای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در سال 90 تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز نخستین جلسه رئیس، دبیر و اعضای کمیته‌ها و رؤسای هیئت‌های ورزشی فوتبال در یاسوج برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نیرومند معاون توسعه ورزش اداره ‌کل، پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال استان، کرامت موسوی دبیر هیئت فوتبال و اعضای کمیته‌ها و رؤسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، در خصوص مشکلات موجود در این هیئت و کمیته‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

موسوی رئیس هیئت فوتبال در این جلسه ضمن تقدیر از حضور کلیه اعضای کمیته‌ها و رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها، به تشریح برنامه‌های هیئت فوتبال استان در سال گذشته پرداخت.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد، هیئت‌های فوتبال استان و شهرستان‌ها را عامل رشد و توسعه ورزش فوتبال در کشور دانست و باشگاه‌ها را عامل اصلی رشد فوتبال برشمرد.

موسوی تقویت باشگاه‌ها را تقویت هیئت‌های استان‌ها و تقویت استان‌ها را عامل رشد فوتبال کشور دانست.

رئیس هیئت فوتبال این استان ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از رشته فوتبال، از حضور پنج بازیکن تیم فوتسال بانوان فدک یاسوج در تیم ملی و سه بازیکن تیم فوتبال نوجوانان در مسابقات جام جهانی خبر داد و افزود: در سال گذشته 16 بازیکن در رده‌های مختلف سنی بانوان و آقایان در تیم‌های ملی حضور داشتند که نشان از وجود استعداد در بین جوانان این دیار است.

رئیس هیئت فوتبال این استان از حضور 32 تیم در مسابقات و لیگ‌های مختلف فوتبال کشور در دو بخش آقایان و بانوان در سال گذشته خبر داد. موسوی از حضور 450 مربی دارای کارت مربیگری در استان و کسب عنوان چهارمی از لحاظ برگزاری کلاس‌های آموزشی و برگزاری دو کلاس مربیگری درجه B فوتبال آسیا در سال گذشته خبر داد.

 رئیس هیئت فوتبال این استان نبود اسپانسر در ورزش فوتبال را مهم‌ترین مشکل این هیئت برشمرد.

محمد شفیعی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه توسط هیئت فوتبال استان، فوتبال را پرمخاطب‌ترین هیئت استان برشمرد و از عقد قرارداد با مربیان در شهرستان‌ها خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری منظم کلاس‌های مربیگری فوتبال در استان که در جهت ارتقاء سطح دانش مربیان کمک شایانی کرده است تقدیر کرد و از اختصاص یکی از سالن‌های ورزشی در شهرستان‌ها به هیئت فوتبال خبر داد.

در این جلسه همچنین کمیته و رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها پیرامون مسایل و مشکلات هیئت‌های شهرستان‌ها بحث و تبادل نظر کردند که توسط رئیس و دبیر هیئت فوتبال استان و نیرومند معاونت توسعه اداره کل توضیحات لازم صادر گردید.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول