اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

خدمت به مردم از وظایف اصلی مسئولین است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: عشق و خدمت به مردم از وظایف اصلی مسئولان نظام است.

خدمت به مردم از وظایف اصلی مسئولین است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در پنجمین همایش تجلیل از خیران استان و بزرگداشت «حسین استقامت» اهدا کننده زمین آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) این شهر، اظهار داشت: محبوب‌ترین بندگان نزد خداوند کسانی هستند که منفعت آنها بیشتر به مردم برسد.

وی با اشاره به اینکه با وجود عوامل مادی‌گرایی که در دنیا وجود دارد هنوز افرادی هستند که به همنوعان خود عشق می‌ورزند، تصریح کرد: نزدیک‌ترین بنده نزد خداوند طبق روایات کسی است که در دل برادر مسلمان خود محبت ایجاد کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه باید نسبت به بندگان خداوند محبت کرد، ادامه داد: افزایش ابزارهای سرگرم‌ کننده، موجب شده تا انسان‌ گذشته و اموات از دست‌داده خود را فراموش کند.

وی، عدالت را اصل ماندگاری حکومت‌ها در جامعه نامید و گفت: زمامداران و مردم باید عدالت را در جامعه پیاده کنند.

قربانی، پیروی از رهنمودهای قرآن و ولی امر مسلمین را موجب ماندگاری جمهوری اسلامی ذکر کرد و افزود: عدالت و تبعیض از عوامل ماندگاری و از بین رفتن حکومت‌هاست.

وی، با اشاره به اینکه خداوند بندگان خود را با اموال زیادی که در اختیار آنها می‌گذارد مورد امتحان قرار می‌دهد، تصریح کرد: مردم با باورهای دینی خود همواره در کارهای خیر پیشقدم هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با تاکید براینکه خداوند سرنوشت مردم را به دست خودشان رقم می‌زند، خاطرنشان کرد: حکومت‌های غربی به دلیل تبعیض در حال از بین رفتن هستند.

به گزارش فارس، حسین گیلانی مشهور به حسین استقامت در سال 1287 هجری شمسی در شهر رشت متولد شد و پدر حاج علی گیلانی از تجار و مالکان معروف رشت، مردی باسواد و از اعضای اتاق تجارت شهر رشت بود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول