اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

نگران عدم توانایی شهرداران در ارائه خدمت به مردم هستم/ از اقدامات شهرداران رضایت ندارم

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان خدمت به مردم و عمران و آبادانی شهرها را از وظایف شهرداران دانست و گفت: از اقدامات شهرداران رضایت کامل ندارم و در زمینه کم‌کاری آنان در زمینه خدمت‌رسانی به مردم نگران هستم.

نگران عدم توانایی شهرداران در ارائه خدمت به مردم هستم/ از اقدامات شهرداران رضایت ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علیرضا شهبازی ظهر امروز در همایش شهرداران شهرهای کردستان در سالن دولت استانداری اظهار کرد: شهرداران آنچنان که باید کار می‌کردند انجام نداده‌اند بلکه باید آنان با درایت و برنامه‌ریزی زمینه عمران و توسعه شهرها و جلب رضایت شهروندان را میسر سازند.

به گفته استاندار کردستان اگر با اطمینان از شهرداران امکانات و اعتباراتی را در اختیار آنان می‌گذاریم باید به مردم خدمات قابل توجهی ارائه کنند.

وی با عنوان اینکه در حال حاضر بهترین شرایط در ارتباط با خدمت‌رسانی به مردم در کردستان فراهم است تاکید کرد: شهرداران باید از این مهم به نحو احسن استفاده کرده و با مشارکت مردم پروژه‌های درآمدزا را برای شهرداری تعریف نمایند.

شهبازی گفت: تنگ‌نظری مانع از دست دادن برخی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌شود که شهرداران می‌توانند با واگذاری زمین حتی به صورت رایگان از سرمایه‌گذاران و مشارکت دادن آنها در طرح‌های عمرانی استقبال کنند.

استاندار کردستان عدم تحقق پروژه‌های شهرداری در موعد مقرر با وجود اختصاص امکانات و اعتبارات را ظلم در حق دولت و مردم خواند و تصریح کرد: شهردارانی که توان خدمت در این جایگاه را ندارند صادقانه جای خود را به افراد توانمندتری بدهند و منتظر تصمیمات شوراهای اسلامی نباشند.

* برخی شهرداران اصرار بر شهردار بودن دارند

وی خاطر نشان کرد: برخی از شهرداران به وجود ناتوانی در انجام وظایف خویش اصرار بر شهردار بودن را دارند در صورتی که باید راه را برای خدمتگزاری به مردم هموار کنند.

شهبازی که از دست کم‌کاری اکثر شهرداران دلش پر بود، خطاب به آنان تاکید کرد: توان دیدن بداخلاقی شهرداران در برابر مردم را ندارم.

استاندار کردستان یادآور شد: برخی از این شهرداران مردم را به داخل اتاق‌هایشان راه نمی‌دهند در صورتی که در این دوره مسئولیت باید درب اتاق مسئولان و مدیران به روی مردم باز باشد.

وی افزود: بی‌تدبیری برخی از شهرداران موجب حیف و میل شدن بیت‌المال شده و آنها به جای هزینه‌کرد اعتبارات در جایگاه اصلی، در زمینه‌های غیرضروری هزینه می‌کنند.

شهبازی در پایان گفت: شهرداران باید با رفتار و عملکرد درست کاری کنند که مردم از جابجایی آن ناراحت شوند نه اینکه از رفتن وی ابراز خوشحالی کنند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول