اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس نهم:

وحدت عامل همبستگی است/ خدمت به مردم در اولویت باشد

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت عامل مهمی است که ما را به سرانجام مقصود می‌رساند و این مهم را باید بین شهرهای گلپایگان، گوگد، گلشهر و خوانسار ایجاد کنیم.

وحدت عامل همبستگی است/ خدمت به مردم در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سیدمحمدحسین میرمحمدی در نهمین نشست کانون رهپویان عدالت که در کتابخانه آیت‌الله محمدی برگزار شده بود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای نو در دنیای معاصر بود و یکی از شگفتی‌های تاریخ محسوب می‌شود.

وی گفت: پس از 32 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد تحریم‌ها و تهدیدها هرگز نتوانسته است خللی در انقلاب اسلامی ایجاد کند و این امر را مرهون عنایت امدادهای غیبی امام عصر(عج) و مجاهدت‌های بی‌بدیل حضرت امام(ره) و خون پاک شهدا و رهبری مقام معظم رهبری هستیم.

نماینده منتخب مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی افزود: مشارکت مردم کشور در دوره گذشته مجلس 53 درصد بوده است و در این دوره به 63 درصد افزایش پیدا کرده است و این نشانه حضور آگاهانه و بابصیرت مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: مردم با تمام مشکلات اقتصادی که دارند وقتی می‌بینند که نظام نیاز به حمایت دارد در میدان حاضر می‌شوند چون به دین و مکتب عشق می‌ورزند و هزینه زیادی برای به بار نشستن انقلاب پرداخته‌اند، شهدا رفتند تا ما بمانیم و امروز هم جنگ تمام نشده و ما درگیر جنگ مجازی با دنیای استکبار هستیم.

میرمحمدی در ادامه به وضعیت جوانان جامعه اشاره کرد و گفت: وظیفه ما بیش از گذشته سنگین‌تر شده است و در برابر همه مردم مسئولیت داریم، خدمت به مردم در درجه اول اهمیت دارد و باید از تمام نظرات نخبگان و فرهیختگان استفاده کنیم و در جهت آبادانی شهرستان بکوشیم.

وی تصریح کرد: باید نقاط ضعف را بشناسیم و نقاط قوت را تقویت کنیم، عامل مهمی که می‌تواند ما را به سرانجام مقصود برساند، وحدت است و این وحدت را باید بین شهرهای گلپایگان، گوگد، گلشهر و خوانسار ایجاد کنیم.

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به بُعد شایسته‌سالاری و تخصص در مجلس اشاره کرد و افزود: بُعد قانون‌گذاری در مجلس باید تقویت شود و کسانی که از تخصص بیشتری بهره‌مند هستند بُعد قانون‌گذاری در مجلس را تقویت کنند.

وی هم‌چنین به اشتغال‌زایی در منطقه اشاره کرد و گفت: باید زمینه مشارکت و جذب سرمایه‌گذاران را در منطقه فراهم کنیم چون مشکل عمده جوانان در این دو شهرستان اشتغال است، زمینه اشتغال متخصصین باید فراهم شود و آنها نیز به میدان بیایند تا شاهد آبادانی و پیشرفت شهرستان باشیم.

میرمحمدی بیان کرد: منابع محدود است و خواسته‌های ما نامحدود، بنابراین باید بین آنها رابطه منطقی برقرار و اولویت‌بندی کنیم و با کم‌ترین هزینه بهترین کارها را انجام دهیم.

به گزارش فارس، سیدمحمدحسین میرمحمدی در 12 اسفندماه سال جاری با 14 هزار و 365 رأی از دو حوزه انتخابیه شهرستان گلپایگان و خوانسار حائز بیشترین رأی شد و به بهارستان نهم راه یافت.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول