اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/130

نماینده مجلس فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشمرد

خبرگزاری فارس: اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان با صدور بیانیه‏ای بر غنیمت شمردن فرصت خدمت به مردم در تاکید کرد.

نماینده مجلس فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشمرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در این بیانیه که امروز یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان نمابر شد، آمده است: درود و سلام خدا بر ملت شریف ایران که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، از جان و مال خود برای دفاع از آرمان‏های آن دریغ نکرده و تا آخرین قطره خون خود بر عهدی که با خمینی کبیر بسته‏اند، پایدارند.

در ادامه می‏خوانیم: راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری از مردم‏سالاری دینی را به جهانیان نشان داد و هر گام ملت در این راهپیمایی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بود.

اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان آورده است: امپریالیسم جنایتکار با تهدید، تحریم، ترور دانشمندان و توطئه‏های بی‏شمار سعی دارد تا جلوی قطار پرسرعت پیشرفت ایران را بگیرد؛ اما غافل از اینکه از تحریم، خودکفایی و از ترور دانشمندان، پرورش هزاران دانشمند دیگر حاصل می‏شود.

در ادامه آمده است: بدون شک مردم سلحشور ایران با درک حساسیت انتخابات مجلس شورای اسلامی، خود را برای حضوری پرشورتر از همیشه آماده کرده و بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکا و انگلیس خواهند کوبید.

همچنین می‏خوانیم: اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان در آستانه انتخابات مجلسی که باید عصاره ملت باشد، ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در این انتخابات سرنوشت‏ساز، جمله امام خمینی (ره) را یادآوری می‏کند که فرمودند "اگر در انتخابات مسامحه کنیم، مطمئن باشید که از راه مجلس به ما لطمه می‏زنند".

اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان در پایان تاکید کرده است: به منتخبان ملت توصیه می‏کنیم که با غنیمت شمردن فرصت خدمت به مردم، خود را برای حرکتی جهادی در راه پیشرفت کشورمان آماده سازند تا رضایت رهبر فرزانه انقلاب و حضرت ولی‏عصر (عج) از مجلس نهم حاصل شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول