اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان در پیامی به مناسبت 22 بهمن:

راه امام و شهدا را با خدمت به مردم ادامه می‌دهیم

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان در پیامی به مناسبت یوم الله 22 بهمن اعلام کرد: راه امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب را با خدمت صادقانه به ملت شریف ایران ادامه خواهیم داد.

راه امام و شهدا را با خدمت به مردم ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در پیام صادر شده از سوی سید جعفر حجازی استاندار خوزستان آمده است: نهضت امام خمینی (ره) یکی از نهضت‌های اصیل معاصر است که چون بر پایه‌های مستحکم اسلام ناب بنا شده خود منشأ تحولات بسیار در داخل و خارج از کشور شد. نهضتی برخاسته از اراده مردم و با هدف احیای حکومت الهی و برپایی عدالت شکل گرفت و22 بهمن 1357 را به مقطع رهایی ملت مسلمان ایران تبدیل نمود.

در ادامه این بیانیه آمده است: در حقیقت شاخصه اصلی این قیام مقدس پیوند مبارک میان مردم و رهبری است که ایران عزیزمان را همیشه از خطراتی که در طوفان‌های سهمگین جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و جنگ نرم متوجه آن بوده، مصون نگه داشته و او را در مسیر دستیابی به افقی روشن رهنمون بوده است.

در بند دیگری از این پیام تصریح شده است: یقیناً مجموعه مدیران و مسئولان در این نظام مقدس به ویژه خادمان مردم شهید پرور خوزستان نیز سهمی مهم در قدر‌شناسی از مردم وفادار کشور و استانمان دارند و با خدمت صادقانه و بی‌منت به آنان، راه امام و شهدای انقلاب را ادامه خواهند داد و ان‌شاءالله دوشادوش مردم شریف استانمان در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

همچنین فرماندار اهواز نیز در بیانیه جداگانه‌ای به مناسبت سالروز پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی آورده است: امروز نهال انقلاب اسلامی که توسط بنیانگذار فرزانه‌اش حضرت امام خمینی (ره) به ثمر نشست و با خون شهدای انقلاب آبیاری شد به درختی تنومند مبدل شده که بر قله‌های عزت و سربلندی تکیه زده و بی‌نیاز از هرگونه حمایت، در عرصه‌های علم، فناوری و اقتصاد به خودکفایی رسیده است.

در ادامه پیام عبدالعزیز فدعمی تاکید شده است: سرافرازی ایران اسلامی تا بدانجا عرصه را بر دشمنان کوردل انقلاب تنگ نموده که دست به اقدامات مذبوحانه‌ای همچون ترور نخبگان کشور و تحریم و تهدید زدند؛ غافل از اینکه توطئه‌های کور دشمنان عزم مردم انقلابی و عاشقان ولایت را استحکامی دوباره می‌بخشد و در سی و سومین بهار انقلاب اسلامی موج خروشان دیگری در دفاع از آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام عظمای ولایت نیرنگ‌های دشمنان را خنثی خواهد نمود.

فرمانداری اهواز از عموم مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت مدار شهرستان اهواز دعوت کرده است با حضور خود در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، جلوه دیگری از میثاق الهی خود با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای به نمایش گذارند.

دیگر سازمان‌ها و نهادهای اداری و اجتماعی و تشکل‌های مردمی، اصناف و بازاریان شهرستان اهواز نیز در بیانیه‌های جداگانه مردم را به حضور با شور و شعور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن فراخوانده‌اند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول