اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

استقامت ملت ایران در مذاکرات 1+5 به بار نشست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: به رسمیت شناختن ادامه فعالیت غنی‌سازی ایران در مذاکرات 1+5 نتیجه استقامت ملت ایران است.

استقامت ملت ایران در مذاکرات 1+5 به بار نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت الله علی معلمی بعدازظهر امروز در یادواره همت ماندگار شهدای دانش آموزی و فرهنگی مدارس قائمشهر که به میزبانی دبیرستان شاهد پسران در مقبره سید نظام الدین قائمشهر برگزار شد بیان داشت: سربازانی که داوطلبانه راهی میادین نبرد می‌شدند اهل معرفت و تشخیص بودند.

وی با اشاره به اوضاع کشورهای منطقه عنوان کرد: یک سال از اعتراض مردم بحرین به خاطر استبداد هیئت حاکمه آن کشور می‌گذرد ولی قیام و خیزش مردم بحرین توسط آل خلیفه سرکوب می‌شود که علتش استقرار پایگاه نظامی آمریکا در این کشور است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری شرایط 33 سال قبل ایران را مانند شرایط فعلی عربستان و بحرین دانست و یادآور شد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با کمک مردم دست به یک نهضت و دگرگونی بزرگ در نظام شاهنشاهی زد به طوری که مردم با دستان خالی به صحنه آمدند و نظام پهلوی را ساقط کردند.

معلمی ادامه داد: اگر در روزگار جنگ دانش‌آموزان درس و کلاس را رها کردند و به سوی میدان مین و نبرد شتافتند به این خاطر بود که الگوی فرهنگی آنان یعنی معلمانشان خانواده و کتاب‌ها را رها کردند و به سوی جبهه‌ها روانه شدند.

وی با بیان اینکه امروز عراق در جنگ و خونریزی و وحشت گرفتار مانده است رمز آرامش، اقتدار و عظمت ایران را تحت امر رهبری بودن مردم در زمان دفاع عنوان کرد.

این مسئول یادواره شهدا را بازخوانی و بازگویی انگیزه مقدس شهدا یعنی تقرب و خشنودی خداوند و تعهد وعده الهی دانست.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به مذاکرات 1+5 استانبول که به کوتاه آمدن اروپاییان انجامید، اذعان داشت: رسمیت شناختن ادامه فعالیت غنی‌سازی در ایران نتیجه استقامت ملت ایران است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول