اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تایباد:

تاریخ ایران به نام هنرمندان ایرانی در عرصه‌های گوناگون ثبت شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار تایباد گفت: تاریخ ایران به نام هنرمندان ایرانی در عرصه‌های گوناگون ثبت شده است.

تاریخ ایران به نام هنرمندان ایرانی در عرصه‌های گوناگون ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد ،محمدعارف عارفی ظهر امروز از هنرمندان افتخارآفرین مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان تقدیر نمود و اظهار کرد: تاریخ ایران دارای نام‌آوران کوچک و بزرگی است که در رشته‌های مختلف علمی، ورزشی و هنری افتخارآفرین بوده و توانسته‌اند نام ایران را در تاریخ ماندگار کنند.

فرماندار تایباد گفت: شهرستان تایباد نیز همانند بسیاری از مناطق کشور دارای استعدادهای فراوانی است که در رشته‌های مختلف بروز و ظهور یافتند که در تاریخ شهرستان ثبت شد.

طاهره سیدین مسئول مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تایباد نیز در این جلسه که به منظور تقدیر از مدال‌آوران کوچک تایبادی عضو کانون ترتیب داده شده بود، گفت: پرورش استعدادها و توجه به ابعاد مختلف هنری، ادبی و استعدادشناسی از جمله برنامه‌هایی است که در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری شهر تایباد در جریان است.

وی افزود: کسب مقام‌های مختلف استانی و کشوری از سوی اعضای کانون پرورش فکری شهر تایباد نشان‌دهنده استعدادهای فراوان موجود در شهرستان است که قسمتی از آن در مرکز هنری تایباد شناخته شده و پرورش یافته است.

وی افزود: 4 نفر از اعضای مرکز هنری تایباد در اواخر سال 90 در جشنواره نقاشی کشوری "شهر شاد خانواده شاد" شهرداری تهران شرکت کردند و موفق شدند در این مسابقه به مدال طلا و برنز دست یابند.

وی هم‌چنین گفت: پرنیان یوسفی 7 ساله مدال طلا، مهسا چابک و سمیه چابک 7 و 13 ساله مدال برنز و شیما ثابت 6 ساله نیز تقدیرنامه و مجوز شرکت در نمایشگاه را کسب کردند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول