اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احسان حدادی در شیراز:

دوومیدانی پرتعدادترین رشته در کاروان المپیک ایران است

خبرگزاری فارس: احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک کشور گفت: در صورت تلاش ورزشکاران دوومیدانی و به دست آوردن 10 سهمیه، دوومیدانی با بیشترین تعداد نفر در مسابقات المپیک شرکت می‌کند، چرا که هیچ رشته‌ای از ایران دارای 10 سهمیه نمی‌شود.

دوومیدانی پرتعدادترین رشته در کاروان المپیک ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احسان حدادی عصر امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه آرامش سرانجام در دوومیدانی کشور حاکم شد مهم‌ترین مسئله است و به یقین باعث ارتقای این رشته و کسب نتایج بهتر در المپیک می‌شود.

این ملی‌پوش پرتاب دیسک کشورمان در ادامه بیان داشت: همین هفت سهمیه المپیک که دوومیدانی کشور تاکنون به دست آورده کار بزرگی است اما من فکر می‌کنم که سه تا چهار سهمیه دیگر نیز برای دوومیدانی قابل دستیابی است.

هادی سپهرزاد؛ کیوان قنبر زاده و محسن ربانی از نظر حدادی افرادی ذکر شدند که قادر به کسب سهمیه المپیک هستند.

وی افزود: در مسابقات آغاز فصل کشور در شیراز در مسابقات پرتاب دیسک با رکورد 66 متر و 65 ساتی‌‌متر مقام نخست را کسب کردم.

حدادی با ابراز رضایت از رکورد خود در مسابقات شیراز بیان داشت : چهار سال بود که در مسابقات آغاز فصل چنین رکوردی را پرتاب نکرده بودم و این موفقیت، انگیزه مرا برای حضور قوی‌تر در المپیک پر رنگ کرد.

رکورددار فعلی پرتاب دیسک ایران و آسیا ادامه داد: تا چند روز دیگر در اردوی آلمان حضور پیدا کرده و تا قبل از المپیک در آلمان باقی می‌مانیم و در شهر اشتوتگارت تمرین می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پس از اردوی آلمان نخستین مسابقه‌ای که در آن حضور پیدا می‌کنم لیگ الماس در دوحه قطر است و بعد از آن در مسابقه شهر هاله آلمان حضور می‌یابم.

وی شرایط خود را خوب توصیف و اظهار امیدواری کرد که بتواند در هر مسابقه رکورد قابل قبولی را پرتاب کند.

حدادی سطح مسابقات شیراز را بالاتر از سطح آسیا دانست و افزود: در ماده پرتاب دیسک، محمد صمیمی 64 متر و محمود صمیمی 63 متر پرتاب کردند که نتایج بسیار خوبی است و امیدوارم این دو ورزشکار نیز ورودی مسابقات المپیک را بیاورند چرا که اگر این دو نفر نیز موفق به ورود به المپیک شوند ایران بعد از آلمان دومین کشوری می‌شود که با سه پرتابگر در مسابقات المپیک شرکت می‌کند.

این قهرمان دوومیدانی ضمن تشکر از هیئت دوومیدانی استان فارس به سبب برگزاری خوب مسابقات، از نحوه اطلاع‌رسانی این مسابقات گلایه کرد که باعث حضور کمرنگ تماشاگران در ورزشگاه حافظیه شد.

وی حضور ورزشکاران در مسابقاتی از این دست را الزامی برشمرد و تصریح کرد: در صورتی که با یافتن اسپانسرهایی بتوان جوایز مالی بهتری برای مسابقه‌هایی از این دست تهیه کرد، این مسئله باعث دلگرمی ورزشکاران و حضور پر رنگ‌تر آنان می‌شود.

به گزارش فارس، مسابقات قهرمانی دوومیدانی کشور در دومین روز خود پس از 10 سال وقفه در ورزشگاه حافظیه شیراز ادامه دارد.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول