اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخن‌گوی جامعه روحانیت مبارز:

ایران ام‌القرای جهان اسلام شده است

خبرگزاری فارس: سخن‌گوی جامعه روحانیت مبارز گفت: جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف به ام‌القرای جهان اسلام و الگوی کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

ایران ام‌القرای جهان اسلام شده است

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران پس از 33 سال اقتدار حکومتی با محوریت ولایت‌فقیه در شرایطی قرار گرفته که از جایگاهی تأثیرگذار در سطح بین‌المللی برخوردار شده است.

وی افزود: موقعیت بین‌المللی و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران بر 15 کشور هم‌جوار پوشیده نیست و مسئولان حکومتی همه این کشورها با سیاست‌های مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) ایران آشنایی دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم با اشاره به اجلاس اخیر 1+5 تصریح کرد: ما در جریان فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای قائل به ساخت سلاح نیستیم و رهبر معظم انقلاب نیز این مهم را بارها به صراحت بیان کرده‌اند.

وی ادامه داد: در عین حال رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند اقتدار ایران در جایگاهی است که هر بیگانه‌ای چشم طمع داشته باشد، در همان سطحی که تهدید انجام داده مورد مجازات واقع می‌شود.

این چهره سیاسی اصولگرا تأکید کرد: سیاست ما با کشورهای همسایه مبتنی بر ارتباط مسالمت‌آمیز است به گونه‌ای که 33 سال است با کشورهای هم‌جوار ارتباطات تنگاتنگ اقتصادی، صادرات، واردات و ارتباط مردمی بر پایه فرهنگ اسلامی داریم.

وی افزود: سطح روابط ما با همسایگان و سایر کشورهای اسلامی به گونه‌ای نیست که دشمنان اسلام با اظهار نظر کردن قادر باشند این روابط را به سردی بکشند، زیرا ایران ام‌القری جهان اسلام است و همه نیز به این موضوع معترف هستند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول