اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 اردبیل:

شهدا سند هویت و مرامنامه عزت ایرانیان هستند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای ما سند افتخار و مرامنامه عزت و جاودانگی ایرانیان در طول تاریخ هستند که در هیچ مقطعی ایثارگری و دلاوری آنها فراموش نمی‌شود.

شهدا سند هویت و مرامنامه عزت ایرانیان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامحسین فیاضی عصر امروز در جلسه استقبال از شهدای گمنام در مشگین‌شهر اظهار داشت: وظیفه ما است تا حریم‌دار این سرمایه‌ها و اسناد اعتلا باشیم و اجازه ندهیم کوچک‌ترین خدشه به ساحت شهدا و ایثارگران و آرمانخواهی آنها وارد شود.

وی با بیان این‌که شهدا پیام‌آور صلح و آرامش برای امت اسلامی ما هستند، تصریح کرد: در تجلیل و تکریم در مقام آنها بایستی از جان مایه گذاشت و به گونه‌ای در عمل رفتار کرد تا شهیدان ما آه و افسوس رفتن و جهاد را هرگز نداشته باشند.

فیاضی سلوک و شیوه زندگی اجتماعی امروز را نیازمند تناسب‌سازی با اهداف و مقاصد شهدا اعلام کرد و افزود: کمتر کسی فکر می‌کند که ملت ایران با گذشت 23 سال از پایان جنگ و گذر روزگار قادر به فراموشی یاد و نام شهدا باشد و یا نتواند حرمت و عظمت آنها را حفظ کند.

این مسئول اضافه کرد: همه باید قدردان دلاوری‌ها و جانفشانی شهیدان بوده و رهروی آنها را یک افتخار برای خود بدانیم چرا که اسباب عظمت کنونی کشور را مرهون خون حسینی شهدا هستیم.

وی همچنین با تسلیت ایام فاطمیه و تشریح بخشی از ابعاد زندگی بزرگ بانوی اسلام خاطر نشان کرد: آن حضرت در سیره عملی و علمی، اخلاقی، دینی و معرفتی ممتاز بوده و مشعل‌دار زنان با حجب و حیای امروزی است.

به گزارش فارس، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 اردبیل ادامه داد:‌ حضرت زهرا (س) حریم‌دار واقعی زنان با غیرت و با عفاف و دوستدار ولایت و نبوت بوده و با تبعیت بی‌چون و چرا از مقام ولایت توانسته است عظمت و شکوه خود را به نمایش بگذارد.

فیاضی در ادامه به تقارن این ایام و تشییع پیکر پنج شهید گمنام در مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: آنهایی که احساس می‌کنند فضیلت و عظمت شهدای ما به باده فراموشی سپرده شده در هفته جاری منتظر استقبال بی‌نظیر مردم استان، شهرها و آبادی‌های مختلف از شهدای گمنام باشند که به خوبی ثابت می‌کنند همچنان مرید شهدا و امام شهدا هستند.

وی در پایان سخنان خود افزود: در این حرکت عظیم مردم با شهدا و رفتار و مرامشان که نمونه کاملی از ولایتمداری است، تجدید بیعت می‌کنند و به دنیا نشان می‌دهند که تحریم، تهدید و بسیاری از حرکات ناموفق دشمن در اراده آنها بی‌اثر است.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول