اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان عنوان کرد

حضور ویژه شورای اداری هرمزگان در ابوموسی

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان خواستار فراهم‌سازی "بستر لازم برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها" شد و گفت: در دور جدید سفرهای شهرستانی‌، شورای اداری هرمزگان به طور ویژه به ابوموسی سفر می‌کند.

حضور ویژه شورای اداری هرمزگان در ابوموسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس ابراهیم عزیزی شنبه شب در جمع مدیران ارشد شهرستانی هرمزگان با بیان اینکه مبارزه جدی با قاچاق در تمام زمینه‌ها تحقق شعار تولید ملی،‌ حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، اظهار داشت: یکی از کارهای محوری فرمانداران در سال 91 و شورای تأمین شهرستان‌ها مبارزه جدی با قاچاق باشد.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی حجت را برای همه به اتمام رساند و همه موظف به تلاش برای تحقق منویات رهبری هستند، ادامه داد: قاچاق یکی از آفات اقتصاد و اشتغال کشور است و مبارزه با این معضل مهم اجتماعی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و با تمام توان در این مسیر گام بردارند.

عزیزی با بیان اینکه تقویت تولید و حمایت از کار و سرمایه گذاری مستلزم مبارزه قاطع با قاچاق کالا است، یادآور شد: وجود پدیده قاچاق کالا یکی از موانع اصلی گسترش تولید ملی است و باید برای رسیدن به اهداف بلند مدت توسعه اقدامات راهبردی را برای کاهش قاچاق کالا به عمل آوریم.

استاندار هرمزگان در ادامه خواستار "مبارزه جدی برای جلوگیری از فعالیت سوءاستفاده کنندگان و واردکنندگان اجناس قاچاق و بی‌کیفیت به شهرستان‌های استان" شد.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کنترل بازار یک امر مستمر است و نباید به صورت مقطعی به آن پرداخته شود، گفت: با هدف کنترل بیشتر بازار، بازرسان ویژه به شهرستان‌ها اعزام می‌کنیم.

رئیس شورای اداری هرمزگان در این راستا از فرمانداران خواست مصوبات سفرهای شهرستانی را به صورت کامل در شهرستان‌های خود پی‌گیری کنند.

وی گفت: عده‌ای می‌خواهند از طریق فشار اقتصادی به نظام خدشه وارد کنند و در راستای خنثی‌سازی این امر از فرمانداران به صورت ویژه می‌خواهیم بر امر جلوگیری از افزایش قیمت‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

این مسئول ارشد استانی، هم‌چنین به نزدیک شدن اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: پی‌گیری موضوع خودانصرافی از یارانه‎ها توسط قشرهایی که از توانمندی مالی برخوردار هستند در رونق زندگی اقشار کم‎‌درآمد بسیار تأثیرگذار است که فرمانداران این موضوع را نیز در اولویت کاری خود قرار دهند.

استاندار هرمزگان از فرمانداران خواست "بستر لازم برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در شهرستان‌ها را مهیا" و در این خصوص آمادگی کامل داشته باشند.

عزیزی خطاب به فرمانداران متذکر شد: پس از اتمام دور نخست، دور دوم سفرهای شهرستانی، مسئولان استان با هدف پی‌گیری مصوبات قبلی آغاز می‌شود.

وی گفت: سفرهای شهرستانی در سال 91 نیز ادامه دارد و اعضای شورای اداری استان برای اتمام دور اول این سفرها به شهرستان‌های بندرلنگه، بستک، بندرخمیر و حاجی‌آباد سفر می‌کند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه سفر به جزایر نیز مدنظر است اذعان داشت: شورای اداری استان به صورت ویژه به جزیره ایرانی ابوموسی نیز سفر می‌کند.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول