اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال منتخب هرمزگان:

کسب نتیجه مساوی با تیم ملی نشان از ظرفیت‌های فوتسال هرمزگان دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال منتخب هرمزگان با بیان اینکه تیمش نهایت تلاش خود را در بازی با تیم ملی به کار گرفته است، گفت: ارائه این بازی نشان از ظرفیت‌های فوتسال در هرمزگان دارد.

کسب نتیجه مساوی با تیم ملی نشان از ظرفیت‌های فوتسال هرمزگان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس روزپیکر دوشنبه شب پس از بازی تیم فوتسال منتخب هرمزگان با تیم ملی فوتسال که با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید، اظهار داشت: بازی به نحو خوبی برگزار شد، چرا که تا قبل از این بازی خیلی‌ها به ما می‌گفتند هر چه سعی دارید به کار بگیرید تا کمتر گل بخورید.

وی با بیان اینکه بازیکنانش هر چه در توان داشته‌اند در این بازی ارائه داده‌اند، گفت: همین که در این بازی توانستیم بازی خوبی و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم بسیار خوشحالیم.

سرمربی تیم فوتسال منتخب هرمزگان با اشاره به گل‌های دریافت شده و گل‌های زده شده توسط بازیکنانش گفت: گل دوم را از روی غافلگیری دریافت کردیم.

در این بازی که دومین بازی تیم ملی فوتسال در اردوی بندرعباس پس از بازی با تیم ملی ازبکستان محسوب می‌شود، گل‌های تیم هرمزگانی را محمد خرم در دقیقه 17،‌ محمد بنی‌اسدی در دقیقه 35 و مجید شایانفر در دقیقه 20 به ثمر رساندند.

هم‌چنین مربی تیم ملی فوتسال کشور پس از پایان این بازی در حضور خبرنگاران با بیان اینکه بازی، بازی خوبی نبود و به هیچ‌ وجه به آماده‌سازی تیم ملی کمک نکرد، از بازی خشن تیم منتخب هرمزگان انتقاد کرد و گفت: دو تن از بازیکنانش به طور جدی در این بازی مصدوم شده‌اند.

علی صانعی هم‌چنین ادامه داد: این اتفاق با وجود این واقع شده است که تذکرات لازم پیرامون این بازی به مربیان هرمزگانی مبنی بر اینکه باید مراقب سلامت بازیکنان تیم ملی با توجه به در پیش بودن مسابقات آسیایی باشند، داده شده است.

تیم ملی از اوایل هفته جاری در بندرعباس در راستای بدنسازی اردو زده است.

این تیم اوایل اردیبهشت‌ماه با هدف شرکت در مسابقات غرب آسیا راهی ارومیه و سپس با هدف کسب آمادگی بیشتر در مسابقات قهرمانی آسیا که در آینده در امارات برگزار می‌شود تمرینات خود را از سر می‌گیرد.

تیم ملی فوتسال کشور هم‌چنین سه‌شنبه مجدداً به دیدار تیم ازبکستان می‌رود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول