اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران:

دیگر با هیچ تیم داخلی بازی نمی‌کنیم/ بازی با منتخب هرمزگان به گردن تیم ملی انداخته شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه بازی با منتخب هرمزگان به گردن این تیم انداخته شده است، از "مصدومیت جدی" دو تن از بازیکنان تیم ملی خبر داد.

دیگر با هیچ تیم داخلی بازی نمی‌کنیم/ بازی با منتخب هرمزگان به گردن تیم ملی انداخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صانعی دقایقی پیش پس از پایان بازی تیم منتخب هرمزگان با تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه بازی، بازی خوبی نبود و به هیچ وجه به آماده‌سازی تیم ملی کمک نکرد، اظهار داشت: چند سال پیش نیز تیم ملی فوتسال با تیم ملی لیبی یک بازی داشت که بازیکنان آن تیم نیز خشن بازی می‌کردند و در‌ آن بازی کادر مربیگری بیش‌تر به فکر زنده بودن بازیکنان بود.

وی با بیان اینکه در بازی با تیم منتخب هرمزگان دو بازیکن به نام مسعود دانشور و وحید طیبی به طور جدی آسیب دیدند، افزود:‌ لب و دندان حسین طیبی به شدت آسیب دیده به نحوی که حتی پس از پایان بازی نیز خون‌ریزی دهان وی متوقف نشده است.

سرمربی تیم فوتسال با بیان اینکه دلیل خارج کردن دروازه‌بان از تیم به فرستادن بازیکن به جای دروازه‌بان از دقیقه 5 به بعد بازی یک تاکتیک بوده است، ادامه داد: خواستیم با استفاده از این تاکتیک از مصدوم شدن بازیکنان بیش‌تری جلوگیری کنیم.

صانعی تأکید کرد: به هیچ وجه دیگر تا انجام مسابقات آسیایی با تیم‌های داخلی و آماتور بازی نمی‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بازی‌های دوستانه با هدف محک تیم‌ها و ارتقای سطح آمادگی آنها برگزار می‌شود، گفت: این بازی اصلاً برای تیم ملی محک جدی و مناسبی نبود.

به گفته صانعی در ابتدا قرار بود تیم ازبکستان بازی با تیم منتخب هرمزگان را انجام دهد، اما سرمربی این تیم قبول نکرد و بازی به گردن تیم ملی ایران انداخته شد.

وی بیان کرد: با وجود اینکه قبل از بازی تذکرات و صحبت‌های لازم به مربیان و کادر تیم هرمزگانی برای مراعات کردن بازیکنان تیم ملی با هدف جلوگیری از مصدومیت آنها داده شد، افزود: بنده از دقیقه سه بازی به بعد احساس کردم که مربیان تیم منتخب هرمزگان حرف‌های مذکور را جدی نگرفته و به همین دلیل بازی به سمت روند خشنی پیش رفت.

تیم ملی فوتسال کشور در سومین دیدار تدارکاتی خود در بندرعباس طی روز سه‌شنبه با تیم ملی ازبکستان برای دومین بار در این اردو بازی می‌کند.

تیم ملی فوتسال کشور در حال آماده‌سازی خود برای مسابقات قهرمانی آسیاست.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول