اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نخستین جلسه ستاد اقامه نماز زندان فردوس تشکیل شد

خبرگزاری فارس: نخستین جلسه ستاد اقامه نماز اداره زندان شهرستان فردوس برگزار شد.

نخستین جلسه ستاد اقامه نماز زندان فردوس تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رئیس اداره زندان شهرستان فردوس عصر امروز در این مراسم بر اهمیت اقامه نماز در زندان تاکید کرد و اظهار داشت: در قرآن کریم به برگزاری نماز جماعت تاکید فراوانی شده است.

سیدمحمد رضا موسوی ثانی گفت: یکی از نشانه‌های شیعیان اقامه نماز است و در روایات آمده که اگر می‌خواهید شیعیان ما را امتحان کنید آنان را هنگام نماز بیازمایید و ببینید که چگونه به نماز اهمیت می‌دهند.

وی پخش اذان، مناجات، قرآن و ابتهال در هنگام نماز را یادآور شد و از واحد فرهنگی اداره زندان خواست تا اقامه نماز جماعت سربازان وظیفه در وقت صبح، مغرب و عشاء به صورت فعال‌تری برگزار شود.

رئیس اداره زندان فردوس به برگزاری دعای عهد پس از نماز صبح تاکید کرد و از مسئولان فرهنگی خواست تا تدبیری در این مورد اندیشیده شود.

مسئول فرهنگی اداره زندان فردوس نیز از توجه و تلاش ریاست زندان در راستای احداث یک باب نمازخانه در فضای اداره قدردانی کرد و گفت: ایجاد فضاهای معنوی نقش موثری در اثرگذاری فعالیت‌های مذهبی از جمله نماز دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد دهقان وجود نمازخانه مطلوب در ادارات را بسیار ضروری دانست و از آراستن نمازخانه زندان به امکانات مورد نیاز تقدیر کرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد تا به زندانیان تازه وارد مهر، سجاده و کتب ادعیه تحویل شود تا از فیوضات معنوی نماز بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول