اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خردادماه امسال

جشنواره فرهنگی و هنری نماز در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک از برگزاری هفتمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری نماز در این دانشگاه خبر داد.

جشنواره فرهنگی و هنری نماز در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عباس ملک‌حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره از اول تا چهارم خرداد ماه سال جاری با هدف خلق و تولید آثار هنری توسط هنرمندان با رویکرد دینی به ویژه نماز، شناسایی استعدادهای ادبی و هنری جامعه هنرمندان در راستای صیانت و پاسداشت از سرمایه‌های علمی و هنری، بهره‌مندی از نظرات هنرمندان کشور و استفاده از ظرفیت بالای هنر در گسترش فرهنگ نماز اول وقت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نماز آثار و برکات اجتماعی و فرهنگی بسیاری دارد و موجب دوری جوانان از گناه و فساد می‌شود که هر چه آگاهی جوانان از این آثار و برکات بیشتر باشد، بدون شک به همان میزان نسبت به اقامه آن حساس خواهند بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک با تاکید بر اینکه قرآن کلید حل مشکل‌ها و دردها را نماز معرفی می‌کند خاطر نشان ساخت: دانشگاه نقش بسیار مؤثری در فرهنگ‌سازی پیرامون اقامه نماز دارد و باید تمام تلاش خود را برای گسترش فرهنگ نماز به کار گیرد.

ملک‌حسینی در ادامه با بیان اینکه هفتمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری نماز منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و با مشارکت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار می‌شود تصریح کرد: این جشنواره با تاکید بر اهتمام بیشتر دانشگاه‌ها به گسترش فرهنگ نماز ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در رشته‌های مختلف هنری گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با موضوع نماز در قالب تحقیق و پژوهش، فعالیت‌های انتشاراتی، طراحی و نقاشی، خوشنویسی، رایانه،گرافیک، فیلم و عکس، ادبیات و صنایع دستی تا پایان شهریور ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گفته وی برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی با موضوع نماز، غرفه‌های حجاب و عفاف و عرضه محصولات فرهنگی و غرفه پاسخگویی به شبهات دینی از بخش‌های جنبی این نمایشگاه است.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول