اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جهرم در مجلس خبر داد

بیمارستان نمازی شیراز جایگزین پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاسیس بیمارستانی جایگزین بیمارستان نمازی شیراز موافقت کرده است.

بیمارستان نمازی شیراز جایگزین پیدا می‌کند

محمدرضا رضایی‌کوچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بیمارستان جایگزین بیمارستان نمازی شیراز باید ظرفیت یک‌هزار تخت را داشته باشد تا بتواند نیاز مراجعه‌کنندگان را پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه باید به بیمارستان نمازی نگاه فرا استانی داشت افزود: این بیمارستان نیازمند نگاه ملی است و باید حوزه سلامت جزو اولویت دولت قرار گیرد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کمبود تخت و ساختن بخش‌های غیراستاندارد در بیمارستان‌ها از جمله مشکلاتی است که اکنون به‌عنوان معضل مراکز درمانی قلمداد می‌شود.

رضایی کوچی ادامه داد: از دیگر مواردی که اکنون در مراکز بیمارستانی وجود دارد عدم مقاومت بیمارستان‌ها در زمان وقوع بحران‌های طبیعی بوده و قدیمی بودن بسیاری از بیمارستان‌ها از ضروریات ایجاد مراکز جایگزین است.

وی شیراز را قطب پزشکی کشور دانست و خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دلیل وجود اساتید برجسته به غیر از تامین نیاز پزشکی کشور، نیاز پزشکی کشورهای حاشیه خلیج فارس را نیز تامین می‌کند اما قدیمی بودن بیمارستان‌های این شهر اکنون به یک معضل تبدیل شده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: توجه به حوزه سلامت باید اولویت نخست مدیران باشد تا نقاط ضعف بیمارستان‌ها که همان قدیمی و کهنه بودن آن‌ها است، رفع شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول