اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

نفر دوم تالش از دور رقابت‌های مجلس نهم کنار رفت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: در دور نخست انتخابات حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال نفر دوم به دلیل اینکه مدرک تحصیلی وی مورد تایید قرار نگرفت و از دور انتخابات خارج شد.

نفر دوم تالش از دور رقابت‌های مجلس نهم  کنار رفت

غلامعلی رضوانی امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل گیلان در هنرستان علاقه‌مندان رشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه از امروز هفته مشاغل در آموزش و پرورش آغاز شده است، باید برای تحقق این شعار تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی، با اشاره به اینکه در این نمایشگاه توانمندی دانش‌آموزان به جامعه معرفی می‌شود و زمینه‌ای برای بازدید عموم مردم است، افزود: برپایی این نمایشگاه موجب کار آفرینی دانش‌آموزان می‌شود.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان، درباره برگزاری انتخابات دور دوم تالش و رشت بیان کرد: در دور نخست انتخابات حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال نفر دوم به دلیل اینکه مدرک تحصیلی وی مورد تایید قرار نگرفت و از دور انتخابات خارج شد.

رضوانی ادامه داد: دور دوم انتخابات حوزه تالش، رضوانشهر و ماسال رقابت بین نفر نخست و سوم صورت می‌گیرد و شورای نگهبان با اقتدار هرگونه تخلفی را پیگیری می‌کند.

وی، با اشاره به اینکه انتخابات سالمی را در دور نخست پشت‌سر گذاشتیم، خاطرنشان کرد: دور دوم انتخابات اقدام‌های لازم برای برگزاری آن صورت گرفته است.

این مسئول، یادآور شد: در دور دوم انتخابات در مجموع شش داوطلب، دو نفر در تالش، رضوانشهر و ماسال و چهار نفر در رشت رقابت می‌کنند.

رضوانی با تاکید بر پرهیز از هر گونه تخریب کاندیداها، اذعان کرد: کاندیداهایی که با هم رقابت می‌کنند به تخریب یکدیگر نپردازند و باید توانمندی خود را در معرض دید مردم قرار دهند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول