اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات گلستان خبر داد

آموزش 1500 نفر برای برگزاری انتخابات مکانیزه در گرگان

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات استان گلستان گفت: یک‌هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی برگزارکننده انتخابات مکانیزه مرحله دوم در گرگان آموزش دیده و با فرآیند آن آشنا شدند.

آموزش 1500 نفر برای برگزاری انتخابات مکانیزه در گرگان

سید قاسم حسینی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تمام مراحل انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا از صفر تا 100 به صورت مکانیزه خواهد بود که از طریق سیستم و دستگاه‎های الکترونیکی تهیه شده انجام می‎شود.

وی به دیگر مزایای انتخابات مکانیزه اشاره کرد و بیان داشت: در انتخابات مکانیزه شمارش آرا و اعلام نتایج در حداقل زمان ممکن انجام می‎گیرد.

جانشین ستاد انتخابات گلستان تصریح کرد: از شنبه آینده کاربران آتی به ازای هر شعبه حوزه انتخابیه، دو نفر از آموزش فنی لازم برخوردار می‎شوند که در مجموع 2 هزار نفر باید در این مرحله از انتخابات آموزش ببینند.

حسینی اذعان کرد: از این تعداد 500 نفر دیگر باقی می‎مانند که از شنبه تا دوشنبه مرحله آموزش آنها به اتمام می‎رسد.

وی یادآور شد: همه کسانی که در مرحله اول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا رای داده‎اند، می‎توانند در این مرحله نیز شرکت کنند.

جانشین ستاد انتخابات گلستان خاطر نشان کرد: علاوه بر این کسانی که در مرحله اول انتخابات در هیچ حوزه انتخابیه‎ای موفق به رای نشدند نیز می‎توانند در مرحله دوم انتخابات مشارکت کنند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول