اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی خبر داد

اجرای عملیات آبرسانی در 124 روستای آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته عملیات آبرسانی در 124 روستای استان به بهره‌برداری رسیده است.

اجرای عملیات آبرسانی در 124 روستای آذربایجان‌غربی

رسول اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، 14 هزار و 28 خانوار با جمعیت 67هزار و 944 نفر با اعتبار 180هزار و 592 میلیون ریال از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به آبرسانی مناطق محروم جامعه تصریح کرد: آبرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار در طول سال‌های گذشته مورد تاکید بود و برنامه‌های خود را در این زمینه پیش می‌بریم.

این مسئول با اشاره به اینکه این روند در سال جاری نیز تداوم دارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال 91 در 170 روستای دیگر نیز عملیات آبرسانی انجام شود.

اکبری با اشاره به جمعیت بهره‌مند از اجرای این طرح‌ها، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، 19هزار و 535 خانوار با جمعیت 75هزار نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار 488هزار و 125 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه امسال آبرسانی به روستاها را اولویت ‌برنامه‌های خود قرار داده‌ایم، گفت: بالا بردن شاخص‌های موجود در زمینه آبرسانی به روستاها نیز مورد توجه است.

این مسئول نوسازی بخش فرسوده شبکه آب روستایی را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: نوسازی شبکه آب شرب روستایی در مواردی که از طول عمر آن‌ها سال‌های متمادی گذشته است، یکی از برنامه‌های این شرکت در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول