اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان سیل اخیر

تاسیسات آب روستایی فومن 20 میلیارد ریال خسارت دید

خبرگزاری فارس: سرپرست امور آبفار فومن از خسارت 20 میلیارد و 500 میلیون ریالی تاسیسات و شبکه‌های آبرسانی این شهرستان در سیل اخیر خبر داد.

تاسیسات آب روستایی فومن 20 میلیارد ریال خسارت دید

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، مصطفی اصغری ظهر امروز در جلسه ستاد بحران فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: در حادثه سیل اخیر یک میلیارد ریال به سایت بزرگ آبرسانی روستای باغبانان خسارت وارد شده است.

وی تصریح کرد: این خسارات شامل تخریب 500 متر از جاده منتهی به سایت، تخریب ضلع شرقی دیوار سایت و شکستگی لوله‌ها است.

این مسئول، افزود: شبکه‌های آبرسانی روستاهای کمادول، آبرود، ماکلوان بالا و پایین، سید سرا، گشت رودخان و سیدآباد نیز در سیل اخیر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال دچار زیان شده‌اند.

به گفته وی، 6 میلیارد ریال نیز به 40 کیلومتر از خطوط انتقال و توزیع شبکه‌های آبرسانی روستایی فومن آسیب رسیده است.در سیل اخیر به تاسیسات آبرسانی 42 روستای بخش مرکزی و سردارجنگل این شهرستان خسارت وارده شده است.

وی با اشاره به حضور گروه‌های امور آبفار در فومن، بیان کرد: هفت گروه امور آبفار فومن و دو گروه از شهرستان ماسال برای مرمت و بازسازی شبکه‌های آبرسانی در روستاهای کمادول، آبرود، ماکلوان بالا و پایین، سید سرا، گشت رودخان و سید آباد حضور یافتند.

 این مسئول، اضافه کرد: پس از وقوع سیل گروه‌های امور آبفار فومن در اسرع وقت در نقاط حادثه دیده حاضر شدند و نسبت به برطرف کردن مشکلات و خرابی‌ها اقدام کردند.

وی، توزیع آب‌های بسته بندی شده در روستاهای کمادول، وقفی، وزمنا، درفشه، هرزوله کوه، برکیله، چپول، خالصان، آبرود، کندسر و لات از دیگر اقدام‌ها در سیل اخیر عنوان کرد.

اصغری اذعان کرد: همچنین با تانکرهای آبرسانی به روستاهای دو مجتمع کمادول و بآرود نیز آبرسانی شد.

وی، اعزام دو دستگاه بیل مکانیکی در سایت باغبانان و اعزام گروه آزمایشگاه سیار در محور جاده ماسوله و قلعه‌رودخان را نیز از دیگر اقدام‌های انجام شده در حادثه اخیر ذکر کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول