اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط آبفای فارس صورت گرفت

مرمت خط آبرسانی به هفت شهر جنوبی فارس

خبرگزاری فارس: در یک عملیات چهار روزه تمام نقاط آسیب‌دیده خط آبرسانی به هفت شهر جنوبی استان فارس از سد سلمان فارسی مرمت شد.

مرمت خط آبرسانی به هفت شهر جنوبی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان فارس، علی رستمی مدیر بهره‌برداری از خط آب‌رسانی به هفت شهر جنوبی استان فارس از سد سلمان فارسی اظهار داشت: در یک عملیات چهار روزه در خط آب‌رسانی به شهرهای جنوبی فارس از ذخایر آبی سد سلمان فارسی، سه نقطه حادثه دیده خط یک‌هزار و 100 میلی‌متر GRPهمراه با تعمیر و تعویض دو شیر تخلیه هوا و آب، مرمت شد.

وی افزود: اجرای این عملیات که با تلاش شبانه‌روزی کارکنان بهره‌برداری شرکت آبفای فارس به حصول نتیجه منجر شد، کمترین آثار روانی و اجتماعی را بین شهروندان در پی داشت.

به گزارش فارس، مجموعه آب‌رسانی و تصفیه‌خانه آب سد سلمان فارسی با ظرفیت یک متر مکعب در ثانیه، شامل 220 کیلومتر خط انتقال آب در سایزهای 500 تا یک‌هزار و 100 میلی‌متر از نوع  GRP و فولادی، همراه با شش ایستگاه پمپاژ، 56 هزار متر مکعب مخزن بتنی، آب‌رسانی به هفت مرکز شهری امام شهر، کارزین،  خنج، فیشور، اوز، گراش، لار و بیش از 45 روستا و واحدهای صنعتی، خدماتی در مسیر طرح آب‌رسانی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول