اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی کرج خواستار شد

تعامل بیش‌تر دستگاه‌های اجرایی با شوراهای شهر در کرج

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج از مدیران دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان خواست تا با شوراهای شهر و روستا در مرکز استان البرز همکاری و تعامل بیش‌تری داشته باشند.

تعامل بیش‌تر دستگاه‌های اجرایی با شوراهای شهر در کرج

ناصر گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: براساس تقسیم‌بندی‌های قانونی چندین شورای شهر و روستا در مرکز استان البرز فعال هستند.

وی تصریح کرد: از هر کدام از این شوراها یک و یا چند نماینده در شورای شهرستان حضور داشته و شورای شهرستان کرج به عنوان شورای فرادستی بر عملکرد و دستاوردهای دیگر شوراها نظارت دارد.

* تلاش‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا برای جهش بلند کرج

این مسئول در ادامه به برخی برنامه‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا در مرکز استان البرز اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها و اهداف متعددی از سوی این نهادها پی‌گیری شده و می‌شود که در صورت تحقق و اجرای کامل آنها، شاهد توسعه همه‌جانبه و جهش بلند کلان‌شهر کرج خواهیم بود.

گروسی ادامه داد: عزم جدی از سوی اعضای تمام شوراهای کرج مشاهده می‌شود و تاکنون بخش‌های مهمی از برنامه‌ آنها با همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌ مرکزی کرج و شهرداری‌های مناطق تابعه عملیاتی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی و دولتی با شوراهای اسلامی شهر و روستا در کرج تأکید کرد و گفت: اگر خواستار اجرای طرح‌ها و برنامه‌های کلان برای توسعه مرکز استان البرز و رفع فاصله‌ها با دیگر مراکز استان‌ها هستیم، باید برای اجرای طرح‌های در دستور کار شوراها همه تلاش خود را به میدان بیاورند کنند.

گروسی ادامه داد: در این میان نقش دستگاه‌های اجرایی و دولتی از اهمیت بیشتری برخوردار است و نمی‌توانیم طرح‌ و برنامه شوراها را بدون همکاری و تعامل این نهادها اجرایی کنیم.

* همکاری مناسب استانداری البرز با شوراهای شهر در کرج

وی متذکر شد: البته باید اعلام کنم که اکثر این دستگاه‌ها به ویژه استانداری البرز با شوراهای اسلامی شهر و روستای کرج و هم‌چنین شورای شهرستان همکاری خوبی دارند، اما این تعامل کافی نیست.

گروسی در پایان تأکید کرد: ما به دنبال جهش بلند کرج و حذف فاصله این شهرستان با دیگر مراکز  استان‌ها بوده و به همین دلیل نیازمند تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی و تسریع در عملیاتی کردن طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی هستیم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول