اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شوشتر:

مخالف دخالت شورای شهر در امور اجرایی شهرداری هستم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شورای شهر باید اعمال نظارت کند و نباید در امور جاری شهرداری دخالت داشته باشد.

مخالف دخالت شورای شهر در امور اجرایی شهرداری هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر حسن دهدار صبح امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: اعطای تشویقی به کارمندان شهرداری اقدام بسیار خوبی است ولی اینکه شورای شهر در اینکه چه کسی تشویق می‌شود و چرا تشویق می‌شود نباید دخالتی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر باید بداند که چه کسی تشویق می‌شود ولی پیش از اجرای این امر که بتواند در نحوه اجرا نیز دخالت کند اقدام مناسبی نیست.

وی با اشاره به اینکه شهردار شوشتر با توان در حال فعالیت اجرایی است، تأکید کرد: شهردار شوشتر با توان در حال اجرای پروژه‌های شهرداری است و به این دلیل در این امر نیز باید به وی اعتماد کرد و فعالیت‌های اجاری شهرداری را نیز به وی سپرد.

دهدار بیان کرد: شهرداری شوشتر در ایام نوروز در برخی از شب‌ها از ساعت4 عصر تا چهار بامداد فعالیت داشته است و اعضای شورای شهر نمی‌توانند در این باره اظهار نظر کنند که مثلا چرا این فرد باید تشویق شود و دیگر نمی‌شود و باید در این باره به شهردار اعتماد کرد.

نایب رئیس شورای شهر شوشتر با اشاره به اینکه شهرداری وظایف خود را به بهترین وجه ممکن انجام داده است، گفت: شورای شهر باید مقدمات تشویق افراد مؤثر در این بخش را فراهم کند و در این باره نباید سختگیرانه عمل کند.

وی افزود: شورای شهر تنها می‌تواند برخی از مسائل را به شهردار متذکر شود و شهردار نیز در این باره اقدامات لازم را انجام دهد و نمی‌توان به صورت فعالانه در امور اجرایی شهرداری وارد شد که خلاف قانون است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول