اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور دکه‌داران همدانی در مقابل شورای شهر

خبرگزاری فارس: دکه‌‌دارهای مطبوعاتی همدان در مقابل شورای شهر جمع شدند و به وضعیتی که برای دکه‌ها به وجود آمده اعتراض کردند.

حضور دکه‌داران همدانی در مقابل شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دکه‌داران مطبوعاتی در مقابل شورای شهر تجمع کردند و در خصوص وضعیت به وجود آمده برای دکه‌ها اعتراض کردند.

در همین راستا نماینده دکه‌‌داران مطبوعاتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه تجمع امروز برای این است که وضعیت دکه‌داران به گوش مسئولان برسد، افزود: شهرداری با این اقدامی که انجام داد، حق اجتماعی 40 تا 50 نفر را از بین برده است.

محمد پورانجلاسی تصریح کرد: دکه‌داران امنیت شغلی می‌خواهند که در حال حاضر از آن برخوردار نیستند و دچار مشکلاتی نیز می‌شوند.

در ادامه یکی از دکه‌داران نیز گفت: با وجود اینکه امسال سال حمایت از کار نامگذاری شده است، حداقل اگر کمکی نمی‌کنند، حداقل این شغل که کاری فرهنگی است با موانع مواجه نکنند.

محمد مبین بیان داشت: هر یک از این دکه‌داران یک خانواده، دو خانواده و در برخی دکه‌ها سه نسل کار می‌کنند که آن هم با کمترین سود کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه به دکه‌داران بیمه‌ای که قول داده شده، هنوز تعلق نگرفته است، افزود: مسئولان به جای اینکه سنگ‌اندازی کنند حداقل موانع را بردارند چراکه هر مسئولی هم که نامه‌ای را امضا می‌کند پاسخگو نیست و خود را ملزم به پاسخگویی مستقیم نمی‌داند.

این دکه‌دار بیان داشت: شورای شهر تصمیم گرفته است که دکه‌ها را ساماندهی کند، به طوری که می‌خواهند یا آنها را جابه‌جا و یا حذف کنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر دکه‌ها را به A ،B ، C تبدیل کرده‌ و امتیازدهی کرده‌اند تا هزینه مضاعفی از آنها دریافت کنند در حالی که اکثر دکه‌داران مالیات می‌دهند که باید علاوه بر مالیات، هزینه‌ای را ماهانه به شهرداری پرداخت کنند.

مبین در پایان گفت: در حال حاضر کسی در شورای شهر حاضر به پاسخگویی نیست و آن را به فردا موکول کردند که ما نیز فردا ساعت 12 مجدد تجمع می‌کنیم تا نتیجه‌ای مناسب حاصل شود.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول